Міжнародні практики НУВГП за 2024 рік
Міжнародна діяльність Національного університету водного господарства та природокористування здійснюється відповідно до прийнятої стратегії інтернаціоналізації університету. Університет підтримує ділові стосунки із закладами вищої освіти й науково-дослідними установами країн Західної і Центральної Європи, Азії, США, є членом міжнародних наукових організацій: Великої Хартії університетів, Європейської асоціації міжнародної освіти (ЕАІЕ), Балтійської програми університетів (BUP), Асоціації Кавказьких університетів, Мережі університетів трьох морів, Міжнародної асоціації «Глобальне водне партнерство», Міжнародної водної асоціації (IWA), Євразійського союзу університетів, Міжнародної академії безпеки життєдіяльності, Міжнародного торфового товариства, Міжнародної торгової палати, Німецької академічної служби обміну (DAAD), Альянсу Європейських технічних університетів - UNIGreen.
Членство НУВГП у Європейській асоціації міжнародної освіти (ЕАІЕ) забезпечило участь у 33-ій міжнародній Конференції з інтернаціоналізації освіти Європейської асоціації міжнародної освіти у місті Роттердам, Нідерланди, виступ на панельній дискусії спільно з Університетом Ньюкасла та представлення НУВГП на стенді виставки ЗВО України – потенціал для співпраці на міжнародній арені. НУВГП – був одним з 12 університетів, які були представлені на виставці. Учасниками конференції було 6000 представників університетів, науково-дослідних установ та аналітичних агентств з понад 100 країн світу. За результатами участі у роботі конференції було напрацьовано контакти з понад 60 університетами; обумовлено питання участі НУВГП у проектах Університету Менделя в Брно Еразмус КА2 щодо створення центру професійної майстерності для професійно-технічної освіти та навчання впродовж життя в галузі управління водними ресурсами в рамках проекту https://www.povewater.eu/ (проект PoVE Water Scale-up Erasmus+ KA2), а також Альянсу вищої освіти з цифрової води з колегами з Horizone WATERLINE https://www.waterline-project.eu/. З програмою ДААД та Університетом Лейбніц-Ганновер домовлено щодо участі наших працівників як експертів у Водному хабі. Налагодження співпраці у рамках академічної співпраці з італійськими, турецькими, чеськими, болгарськими, словацькими, нідерландськими, аргентинськими та бразильськими ЗВО. Також спільна діяльність з Університетом була високо оцінена членами журі і як результат – нагорода у номінації з інтернаціоналізації.
За звітний період НУВГП було укладено 24 угоди про довгострокове міжнародне співробітництво із закордонними освітніми, науково-дослідницькими та комерційними закладами 11 країн світу: Чехії (Міжнародний економічний інститут, Академія ГУСПОЛ), Польщі (Католицький університет ім. Яна Павла ІІ (м. Люблін), Університет інформаційних технологій та менеджменту (м. Жешув), І Ліцей імені Болеслава Кривоустого у м. Глогув, Аграрний університетом ім. Хугона Коллатая (м. Краків), Ягеллонський університет, Люблінська Політехніка, Варшавський університет природничих наук, Ресурсний центр Східної Європи та Кавказу SALTO, Вища школа економіки та інновацій), США (Массачусетський Технологічний університет), Великої Британії (Університет Ньюкасла), Туреччини (ТОВ «Тревел Стаді Ворк»), Німеччини (Український вільний університет у Мюнхені, Berlin Center of Competence for Water, Лейбніцький інститут екології прісноводних вод та водного господарства, SEH Engineering GmbH); Швеції (Університет Уппсала), Грузії (Міжнародний Чорноморський Університет); Словаччини (Університет Св. Кирила та Мефодія у м. Трнаві, Братиславський університет економіки та менеджменту); Хорватії (Університет Дубровніка); Португалії (Університет Порту) (див. табл. 1).
Таблиця 1
Угоди про співпрацю між НУВГП та зарубіжними ЗВО, що укладені в 2024 р.
|
№ з/п |
Країна |
Заклад вищої освіти або його підрозділи, з якими підписано угоду про співпрацю |
Головний напрямок співробітництва |
|
назва |
|||
|
1 |
Чеська Республіка |
Міжнародний економічний інститут (м. Єсеніце) |
Участь у програмі академічної мобільності з метою стажування |
|
Академія ГУСПОЛ (м. Куновіце) |
Участь науково-педагогічних працівників у програмі академічної мобільності з метою стажування |
||
|
2 |
Республіка Польща |
Католицький університет ім. Яна Павла ІІ (м. Люблін) |
Реалізації проекту NAWA «Аналіз та підтримка розвитку місцевих громад у галузі антикризового управління» |
|
Університет інформаційних технологій та менеджменту (м. Жешув) |
Участь у програмах академічного обміну персоналу, наукова співпраця; проектна робота |
||
|
Ягеллонський університет (м. Краків) |
Участь у науковому стажуванні у межах проекту академічної мобільності |
||
|
Люблінська Політехніка (Польща) |
Участь у програмі академічного мобільного стажування |
||
|
Варшавський університет природничих наук |
Участь у програмі стажування у межах акад. мобільності |
||
|
Ресурсний центр Східної Європи та Кавказу SALTO (м. Люблін) |
Участь у програмі академічної мобільності з метою стажування |
||
|
Вища школа економіки та інновацій (м. Любліні) |
Спільні наукові заходи; спільні публікації; академічні обміни студентів і викладачів (Еразмус+) |
||
|
|
Глогувський ліцей Болеслава Кривоустого |
Грантова угода у межах Польсько-української ради обміну молоддю |
|
|
3 |
Сполучене Королівство |
Університет Ньюкасла |
Навчання у межах студентської академічної мобільності |
|
4 |
Сполучені Штати Америки |
Массачусетський технологічний інститут |
Участь у програмі академічної мобільності з метою стажування |
|
5 |
Швеція |
Університет Уппсала |
Участь НУВГП у програмі Балтійських університетів: підтримка сталого розвитку; розвиток демократії; участь у спільних програмах |
|
6 |
Туреччина |
ТОВ «Тревел Стаді Ворк» |
Міжнародне стажування |
|
7 |
Грузія |
Міжнародний Чорноморський Університет (м. Тбілісі) |
Академічні обміни; наукова співпраця |
|
8 |
Словаччина |
Університет Св. Кирила та Мефодія у м. Трнаві |
Міжінституційний договір на реалізацію програми Еразмус+ КА131, КА171 |
|
Братиславський університет економіки та менеджменту |
Міжінституційний договір про реалізацію програм Еразмус+ КА153, КА151, Ка171 |
||
|
9 |
Хорватія |
Університет Дубровніка (м. Дубровник) |
Академічна мобільність викладачів та студентів; спільна наукова діяльність; спільні грантові проекти; спільні публікації та заходи тощо |
|
10 |
Німеччина |
Berlin Center of Competence for Water |
Розвиток проектів з потенціалу водного сектору |
|
Лейбніцький інститут екології прісноводних вод та водного господарства |
Участь у програмі академічної мобільності з метою стажування |
||
|
SEH Engineering GmbH |
Наукові дослідження у галузі будівництва; спільні магістерські роботи; співпраця у галузі мостобудування |
||
|
Український Вільний Університет (м. Мюнхен) |
Участь науково-педвгогічних працівників у програмі академічної мобільності з метою стажування |
||
|
11 |
Португалія |
Університет Порту |
Академічна мобільність; спільна наукова діяльність; спільні дослідження, проекти, гранти; стажування |
Загалом, впродовж 2024 року, університет здійснював міжнародну діяльність у рамках 188 угод про співпрацю з освітніми та науково-дослідницькими закладами зарубіжжя: Португалії, Хорватії, Великої Британії, Фінляндії, Норвегії, Польщі, Німеччини, Франції, Латвії, Чехії, Норвегії, Болгарії, США, Королівства Марокко, Туреччини, Китаю, Словаччини, Молдови, Грузії, Таджикистану, Казахстану, Білорусі, Румунії, Сенегалу, Узбекистану, Ізраїлю та інших. Окрім того, налагоджено співпрацю НУВГП з ТзОВ «Shindi Limited Company» (м. Стамбул), ТОВ «Columb Auto Trade» (Варшава, Польща), ТзОВ і КТ «ЦВЦ АГРАР ГмбХ і КОКТ» (Німеччина), ТзОВ «Megamin Gmbh» (Німеччина), ТзОВ «Meritt Group Sp.zo.o. LTD» (Польща), ТзОВ «Chandwin Рroject» (Сінгапур), ТзОВ «Janpos Technology» (Китай), Українсько-китайським центром науково-культурного обміну (Китай), ТзОВ «Stafforent» (Болгарія), ТзОВ «YUYUE Home Textile Co. Ltd» (Китай), групою компаній «CHANDWIN PROJECT PTE. Ltd» (Cінгапур), приватним підприємством «Стаффгейт» (Фінляндія), Консалтинговою групою GFA (Німеччина), компанією «Українсько-китайський центр розвитку культури і освіти» (Китай), Цзілінським департаментом освіти (Китай), компанією «AICE HYDRO АS» (Норвегія), фундацією «Інститут розвитку міжнародного співробітництва» (Польща), Геоконсалтинговою фірми MGGP (Польща), Інженерним ТзОВ «REWINKEL&WOENER» (Німеччина), РУП «Гомсельмаш» (Білорусь), міською радою м. Радомсько (Польща), муніципалітетом м. Люблін (Польща), Mosaica Educational Foundation (Польща), ГО «Open Soul» (Польща), ФОП Епенда Ваепенда Родрік (м. Харків), Borussia Foundation (Договір щодо стажування у межах «Study tours to Poland»).
Метою інтернаціоналізації НУВГП є поглиблення міжнародного співробітництва у сфері навчальної й науково-дослідної діяльності, всебічне сприяння розвитку та процвітання університету, підвищення його загальноукраїнського та міжнародного рейтингу, адаптація до європейських і світових стандартів освіти з метою забезпечення якості освіти, реалізації проектів та програм із забезпечення сталого розвитку та відновлення України. У Національному університеті водного господарства та природокористування постійно проводиться робота з підвищення якості підготовки кадрів за відповідними ОП, яка, зокрема, реалізується через набуття релевантних потребам сучасного суспільства навичок шляхом участі студентів та викладачів університету в програмах академічного обміну, стажуваннях, навчання, імплементації наукових проектів, тощо.
Отож упродовж 2024 років 107 науково-педагогічних працівників НУВГП брали участь у програмах міжнародної академічної мобільності з метою стажування, проведення наукових досліджень, навчання, участі у літніх школах, сертифікованих тренінгах у межах грантових програм, твінінгової ініціативи та викладання:
|
ЗВО/Організація |
Країна |
Програма |
|
Люблінська Політехніка |
Польща |
Visiting Professor |
|
Варшавський університет природничих наук |
Польща |
стажування |
|
Братиславського університету економіки та менеджменту |
Словаччина |
Еразмус+ КА153, викладання |
|
Український вільний університет, м. Мюнхен, |
ФРН |
міжнародне наукове стажування |
|
Nausika Educational Foundation |
Польща |
стажування у межах проекту за програмою Еразмус+ КА151YOU (реєстраційний номер проекту: 2024-1-PLO1-KA151-YOU-000214866) |
|
Академії HUSPOL |
Чехія |
наукове стажування |
|
Нідерландська бізнес-академія |
Нідерланди |
Реалізація проекту Еразмус+ КА2 «ІНТЕРАДІС / Інтеграція та адаптація іноземних студентів» (реєстраційний номер: 619451-EPP-1-2020-1-NL-EPPKA2-CBHE-JP) |
|
Массачусетський технологічний університет у місті Кембридж |
США |
стажування у межах програми «Global МІТ At-Risk Fellows», що організована МІТ-Україна, Центром міжнародних досліджень Массачусетського технологічного інституту |
|
Сільськогосподарський університет в Нітрі |
Словаччина |
сертифіковане стажування у межах реалізації проекту «Водне відновлення України» (“Water Rennovation in Ukraine” за номером 22320101), Вишеградський Фонд |
|
Варшавський університет природничих наук |
Польща |
наукове стажування у межах двосторонньої співпраці |
|
І Ліцей імені Болеслава Кривоустого |
Польща |
реалізація міжнародного грантового проекту Польсько–української ради обміну молоддю за номером UKR/2024/W/0025 під назвою «Мости історії – на лицарських шляхах» |
|
Університет Фоджа |
Італія |
реалізація проекту Еразмус+ КА2 «ІНТЕРАДІС / Інтеграція та адаптація іноземних студентів» (реєстраційний номер: 619451-EPP-1-2020-1-NL-EPPKA2-CBHE-JP) |
|
ГО "Open Soul" |
Польща |
стажування у межах проекту за програмою Еразмус+ КА153YOU (реєстраційний номер проекту: 2023-3-PL01-KA153-YOU-000178514) |
|
Польська національна агенція програми Еразмус+ та Європейський корпус солідарності разом із Ресурсним центром Східної Європи та Кавказу SALTO |
Польща |
стажування у межах програми Еразмус+ |
|
Університет Менделя, м. Брно, |
Чехія |
сертифіковане стажування у межах реалізації проекту «Водне відновлення України» (“Water Rennovation in Ukraine” за номером 22320101), Вишеградський Фонд |
|
Варшавський університет природничих наук |
Польща |
наукове стажування у межах двосторонньої співпраці |
|
Державного відомства Баварії з питань довкілля, м. Хоф |
ФРН |
участь у Літній академії |
|
Університет Ньюкасла |
Велика Британія |
серія інтенсивних воркшопів у Центрі водної інфраструктури для аспірантів у межах розвитку "Програми інтенсифікації академічної співпраці задля забезпечення відбудови й відновлення України" (PEACE-R2UK) |
|
Університет Ньюкасла |
Велика Британія |
участь у Літній школі з мікробіології та хімії води у межах розвитку "Програми інтенсифікації академічної співпраці задля забезпечення відбудови й відновлення України" (PEACE-R2UK) |
|
Дебреценський університет |
Угорщина |
сертифіковане стажування у рамках Другої Літньої школи у межах реалізації міжнародного науково- освітнього проекту «Водне відновлення України» (“Water Rennovation in Ukraine” за номером 22320101), Вишеградський фонд |
|
Міська рада м. Валенсії |
Іспанія |
реалізація «CINEA-H2020-NZC101036519-PCP-Rivne City Council Creating NetZero vision for Rivne-2023-2025», а також участь у ряді заходів в межах Valencia Cities Climate Week, а саме у конференції «The Cities Mission Conference «Empowering Cities - The Climate-Neutral and Smart Cities Mission in Action» та у форумі «The European Urban Resilience Forum» |
|
Міська рада м. Валенсії та м. Порту |
Іспанія; Португалія |
реалізація проекту «CINEA-H2020-NZC101036519-PCP-Rivne City Council Creating NetZero vision for Rivne-2023-2025», а також участь у конференції «Local Green Deals from Commitment to Action: Intelligent Cities Challenge Conference and Mayors Business Forum, у ряді заходів в межах Valencia Cities Climate Week, а саме у конференції «The Cities Mission Conference «Empowering Cities - The Climate-Neutral and Smart Cities Mission in Action» та у форумі «The European Urban Resilience Forum» |
|
Люблінська Політехніка |
Польща |
"Visiting Professor" та участь у міжнародній Twinning конференції "Роль університетів у повоєнній відбудові України" |
|
Келецький університет технологій |
Польща |
участь у програмі академічної мобільності у межах Еразмус+ КА171 з метою викладання та стажування |
|
Український вільний університет, м. Мюнхен |
ФРН |
стажування за темою "Сучасні педагогічні та наукові технології: європейський досвід і здобутки", що реалізується у межах програми Німецької служби академічних обмінів DAAD |
|
Університет Св. Кирила та Мефодія в Трнаві |
Словаччина |
участь у програмі академічної мобільності у межах Еразмус+ КА171 з метою викладання та стажування |
|
ГО "Open Soul" |
Польща |
стажування у межах проекту за програмою Еразмус+ КА153YOU (реєстраційний номер проекту: 2023-1-PL01-KA153-YOU-000115705) |
|
Краківський аграрний університет |
Польща |
сертифіковане стажування у межах реалізації міжнародного проекту «Водне відновлення України» (“Water Rennovation in Ukraine” за номером 22320101), Вишеградський фонд |
|
Академія HUSPOL, м. Куновіце |
Чехія |
міжнародне наукове стажування |
|
Лейбніцький інститут екології прісноводних вод та рибного господарства у м. Берлін |
ФРН |
міжнародне наукове стажування у межах гранту ДААД |
|
фірма "Shindi Limited Company", м. Тбілісі |
Грузія |
участь у міжнародній освітній виставці |
|
Ягеллонський університет |
Польща |
наукове стажування у межах реалізації міжнародного проекту за № 2019/34/А/HS5/00124 «Аналіз екологічної ефективності нової директиви щодо деяких аспектів договорів купівлі-продажу товару» |
|
Університету Порту |
Португальська Республіка |
участь у семінарах та тренінгах у межах проекту Еразмус+ КА2 «AFISHE / Розвиток освіти в галузі аквакультури та рибальства для Зеленого курсу у Вірменії та Україні: від освіти до екології», реєстраційний номер - № 101082557 |
|
Словацький аграрний університет у м. Нітра |
Словаччина |
участь у семінарах та тренінгах у межах проекту Еразмус+ КА2 «AFISHE / Розвиток освіти в галузі аквакультури та рибальства для Зеленого курсу у Вірменії та Україні: від освіти до екології», реєстраційний номер - № 101082557 |
|
Університету Дубровника |
Хорватія |
участь у семінарах та тренінгах у межах проекту Еразмус+ КА2 «AFISHE / Розвиток освіти в галузі аквакультури та рибальства для Зеленого курсу у Вірменії та Україні: від освіти до екології», реєстраційний номер - № 101082557 |
|
ГО «Молодь за активне суспільство», м. Чемше |
Туреччина |
участь в тренінгу в межах програми Еразмус+ за темою «Youth Dialogue as Tool for Community Change» |
|
Центр реформ фінансової звітності Світового банку, м. Відень |
Австрія |
участь у спільному семінарі спільнот практиків з питань освіти та фінансової звітності, фінансований Програмою бухгалтерського обліку та звітності в державному секторі (PULSAR) для країн західних Балкан та східного партнерства ЄС |
|
Державна академія прикладних наук у Холмі |
Польща |
стажування за дистанційною формою навчання у межах двосторонньої співпраці |
|
Університету сталого розвитку (HNEE) |
ФРН |
наукове стажування у межах проекту «Українсько-німецька цифрова навчальна мережа для трансформації екологічної освіти (фаза консолідації та розширення 2024)» Німецької служби академічних обмінів (проект DAAD №111380). |
|
Міська рада міста Конья |
Туреччина |
тренінги у рамках міжнародного грантового проєкту «CINEA-H2020-NZC101036519-PCP-Rivne City Council Creating NetZero vision for Rivne-2023-2025» |
|
Університету сталого розвитку (HNEE) |
ФРН |
участь у міжнародному тренінгу «Enhanced Learning Adventures: Virtual Tours in Education» у межах проекту “Ukrainian German Teaching Network for a Digital Transformation of Environmental Education (Consolidation and Expansion Phase 2024)”, DAAD за контрактом № 57723594 |
|
Університет Природничих Наук у Варшаві |
Польща |
стажування в межах стипендіальної програми Лейна Кіркланда |
|
Польське товариство наук |
Польща |
міжнародне наукове стажування |
|
Чеський технічний університет |
Чехія |
участь у тренінгах у межах проекту Міністерства закордонних справ Чеської Республіки «Зміцнення професійного потенціалу державних університетів в Україні в 2024 р.» |
|
НГО«Асоціація «Євроактива-Т», Мадрид |
Іспанія |
участь в тренінгах в межах програми Еразмус+ за темою «Надія для України» |
|
Краківська Політехніка |
Польща |
мобільність у межах проекту STARS CUT-UA за номером BNI-UE-2023-8 від Польського національного агентства академічних обмінів (NAWA) у межах роботи Європейського альянсу університетів з українськими ЗВО |
|
Варшавський університет природничих наук |
Польща, ФРН |
Участь у програмі мобільності UNIgreen+UA 2.0. «Teaching Transformation:Building Expertise in Microcredential Course Development» та воркшопі BAYHOST Workshop on AI for Software Engineering» |
Географія академічної мобільності науково-педагогічних працівників НУВГП за 2024 рік охоплює 14 країн: ФРН, Польща, Іспанія, Португалія, Чеська Республіка, Словаччина, Хорватія, Австрія, Туреччина, Грузія, Угорщина, Велика Британія, Нідерланди, Італія. Деталізована інформація щодо мобільності працівниками НУВГП за посиланням: http://surl.li/zteqiz.
За звітний період у програмах міжнародної академічної мобільності взяли участь 189 студентів, з них 88 студентів – у програмах фізичної міжнародної академічної мобільності та 101 студент – у програмах віртуальної міжнародної академічної мобільності.
Зокрема, у програмах COIL (Collaborative Online International Learning) з:
1. Карибським університетом (Мексика);
2. Технологічним університетом в Канкуні (Мексика);
3. Університетом Куїдад Хуарес (Universidad Autónoma de Ciudad Juárez (UACJ) (Мексика)
28 студентів успішно завершили спільні проекти та отримали сертифікати учасників.
Також вперше за час війни в Україні відновилася програма Incoming Moblility COIL (вхідна мобільність) і 64 студенти Карибського університету та Технологічного університету в Канкуні реалізували спільні зі студентами НУВГП проекти і отримали відповідні сертифікати.
Протягом 2024 року продовжувалася успішна практика реалізації програми PAL Courses від Університету Ньюкасла: 31 студент і 8 викладачів (1.09-31.12.2024 рр.) та 27 студентів та 8 викладачів (01.02 – 30.05.2024 рр.).
У серпні 2024 року вперше у НУВГП була реалізована міжнародна Літня школа з телемедицини від Фордхемського університету, США, у якій взяло участь 15 учасників (студенти ННІКІТІ, ННІЕАВГ, ННІАЗ).
Фізична міжнародна академічна мобільність здобувачів вищої освіти НУВГП:
1) за програмою ступеневого навчання в межах академічної мобільності:
2 студентів ННІП у Лувенському католицькому університеті, м. Брюссель, Бельгія, та Університеті Лазарського, м. Варшава, Республіка Польща;
2) для проходження сертифікованого стажування у межах реалізації проекту «Водне відновлення України» (“Water Rennovation in Ukraine”), Вишеградський Фонд (Республіка Польща, Словацька Республіка, Чеська Республіка та Угорщина):
- 22 студентів ННІБА;
- 15 студентів ННІАЗ;
- 13 студентів ННІЕАВГ;
- 1 студент ННІЕМ;
- 1 студент ННІКІТІ;
3) для проходження навчання в межах академічної мобільності:
6 студентів в Університеті Ньюкасла, Велика Британія, у межах реалізації твінінгової ініціативи (1 студент ННІКІТІ, 1 студент ННІЕАВГ, 1 студент ННІЕМ, 1 студент ННІП, 2 студентів ННІАЗ).
4) для навчання у межах Літньої школи з мікробіології та хімії води у межах розвитку "Програми інтенсифікації академічної співпраці задля забезпечення відбудови й відновлення України" (PEACE-R2UK):
- 2 студентів ННІАЗ в Університеті Ньюкасла;
5) для проходження сертифікованого стажування в межах академічної мобільності:
– 4 студентів до Східно-Баварського технічного університету Амберг-Вайден (3 студентів - ННІЕМ та 1 студент - ННІЕАВГ ) у межах проекту Еразмус+ КА2 «INTERADIS «Інтеграція та адаптація іноземних студентів» (реєстраційний номер: 619451-EPP-1-2020-1-NL-EPPKA2-CBHE-JP);
– 1 студент ННІП у Віденському міжнародному арбітражному центрі, офіс ООН;
– 1 студент ННІАЗ у Туреччині, ТОВ "Тревел Стаді Ворк;
– 1 студент ННІЕМ у межах програми академічної мобільності "Study Tours to Poland", Фонд Борусія;
6) для участі у програмі обміну у межах реалізації грантового проекту від Українсько-Польської Ради Обміну Молоддю за номером UKR/2024/W/0025 під назвою «Мости історії – на лицарських шляхах»:
– 18 студентів НУВГП та Рівненського економіко-технологічного коледжу (6 – ННЕМ, 1 – ННІБА, 2 – ННІКІТІ та 9 студентів РЕТФК)
7) для навчання в межах програми Еразмус+:
– 2 студентів у Люблінській Політехніці, Польща ( 1 студент ННІЕАВГ та 1 студент ННІКІТІ);
– 1 студент ННІАЗ у Келецькому технічному університеті, Польща;
– 1 студент ННІАЗ в Університеті прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф, ФРН.
Деталізована інформація щодо мобільності студентів НУВГП за посиланням: http://surl.li/zteqiz.
З 2022 року НУВГП плідно співпрацює з Університетом Ньюкасла, Великобританія у межах твінінгової програми і в цбому році підписав Довгостроковий план співпраці за підтримки компанії CCG. За 2024 рік участь 58 здобувачів вищої освіти взяли участь у сертифікованій програмі «Peer Assisted Learning (PAL) English Language Development opportunities for NUWEE students» та отримали відповідні сертифікати. Загалом у програмі підвищення рівня англійської мови за 2022-2024 роки взяло участь 148 студентів. Також 18 студентів пройшли семестрове навчання в Університеті Ньюкасла, Велика Британія, у межах міжнародної програми обміну. Окрім цього, був реалізований грантовий проект PEACER2UK та 2 Літні школи.
У НУВГП проводиться робота щодо забезпечення освітнього процесу кадрами вищої кваліфікації, що володіють міжнародним досвідом організації навчальної роботи й оцінки якості знань, в тому числі, шляхом участі у програмах двостороннього та багатостороннього обміну науковими, науково-педагогічними працівниками і здобувачами з метою їх стажування та підвищення кваліфікації та залучення науковців, фахівців закордонних університетів та провідних фірм з метою проведення тематичних лекцій, курсів і майстер-класів для студентів та науково-педагогічних працівників НУВГП (імпорт освітніх послуг).
Упродовж 2024 року онлайн-лекції для здобувачів вищої освіти навчально-наукових інститутів НУВГП проводили наступні викладачі закордонних ЗВО:
1) американський професор Ф. Лейні;
2) курс вихідного дня «Academic Research: Tools, Techniques, Strategies» з носієм мови та науковцем із США (випускником престижного Університету Джорджа Мейсона) Джоном Патріком Хіггінсом;
3) всі охочі могли взяти участь у циклі відкритих лекцій для академічної спільноти університетів-учасників ініціативи від The Grassroots Institute (Канада), до якої долучився наш університет;
4) Професори Фордхемського університету (м. Нью-Йорк, США) у складі:
- Джон Джей Челсом (John J Chelsom,) – директор програми «Прикладна медична інформатика», Фордхемський університет.
- Джей Ейч Челсом (Jay H Chelsom,) – факультет міжнародних відносин Королівського коледжу у Лондоні, Лондонський університет.
- Закарі Таггарт Хендс (Zachary Taggart Hands)
- Адам Реттер (Adam Retter) - генеральний директор компанії «Evolved Binary Limited», ментор програм з телемедицини.
- Дженніфер Рамірез-Бетанкур (Jennifer Ramirez-Betancur) – консультант компанії «Seven Informatics Limited», ментор програм з телемедицини.
5) Luis Asuncion Perez Dominguez, Universidad Autónoma de Ciudad Juárez (UACJ), Мексика.
6) Erika Erendira Zavala, Карибський університет, Мексика.
Функціонування програм «Подвійний диплом» із іноземними університетами є однією з вимог для участі ЗВО України в міжнародних рейтингових програмах. Можливість отримання спільних дипломів відкриває для студентів нові можливості майбутнього працевлаштування, сприяє мовному стажуванню та набуттю професійних компетенцій.
Університет здійснює спільну підготовку фахівців у межах освітньої програми «Подвійний диплом» із 6 університетами:
1) Польщі:
2) Німеччини:
3). Австрії:
Одним із стратегічних напрямів стратегії інтернаціоналізації НУВГП є розвиток та імплементація міжнародних освітніх та наукових проектів:
|
№ |
Назва проекту |
Короткий зміст та результати проекту |
Дата проведення |
|
1. |
INTERADIS «International Students Adaptation and Integration» / «Інтеграція та адаптація іноземних студентів». Реєстраційний номер: 619451-EPP-1-2020-1-NL-EPPKA2-CBHE-JP.
Фінансування: Європейський Союз, програма Еразмус+ КА2 (Еразмус+ з розвитку потенціалу вищої освіти)
Координатор: Нідерландська бізнес-академія, (Нідерланди). НУВГП - партнер проекту. |
Реалізація проекту, підготовка та подання звіту до Європейської Комісії. Загальна мета проекту: інтегрувати іноземних студентів в український та європейський освітній простір за допомогою культурних, етнічних, соціальних та академічних цінностей. За час реалізації проекту: реалізовано міжнародний Дисемінаційний захід проекту «INTERADIS» у НУВГП. Захід став платформою для обміну досвідом та пошуку нових шляхів для підтримки іноземних студентів у процесі їх адаптації в Україні. Під час заходу учасники поділилися своїми напрацюваннями та практичним досвідом реалізації ключових цілей проекту. Подія, що тривала 3 дні, об’єднала представників академічної спільноти, органів місцевого самоврядування, бізнесу та студентів; близько 50 викладачів НУВГП та працівників Центру міжнародного співробітництва та освіти та 10 студентів удосконалили свої професійні навички шляхом участі у тренінгах, воркшопах та онлайн-семінарах, організованих європейськими партнерами, зокрема: Нідерландською бізнес-академією, Університетом Миколаса Ромеріса (Литва), Університетом Фоджа (Італія), Східно-Баварським технічним університетом Амберг-Вайден (Німеччина); було розроблено Дорожню карту для іноземних студентів, розроблений та імплементований адаптаційний курс українською та англійською мовами; вперше у НУВГП ініційовано «Buddy program» та залучено її перших амбасадорів; отримано професійне обладнання вартістю 10000 євро та облаштовано коворкінг-центр «InterHub» (коворкінг розміщений у 2 корпусі НУВГП); розроблено онлайн-аплікаційну форму для іноземних студентів з метою оптимізації адміністративних процедур, а також розроблено й удосконалено стратегічні внутрішні нормативні документи, які регулюють процес інтернаціоналізації університету та координацію навчання іноземних студентів: реалізовано сертифікаційний курс з іноземної мови для академічних та адміністративних працівників НУВГП з метою підвищення кваліфікації; розроблені та імплементовані тренінги з крос-культурної комунікації; розроблені сторінка сайту та удосконалені сторінки, присвячені іноземним студентам. |
2020-2024 рр. |
|
3. |
Проект у межах програми Українсько-Польської Ради Обміну Молоді за номером UKR/2024/W/0025 під назвою «Мости історії – на лицарських шляхах»
|
Проект передбачав молодіжні інтеграційні зустрічі у містах Слава та Глогув воєводства Нижня Сілезія, Польща, з метою глибшого пізнання традицій та культури обох країн, історичні розвідки, а також майстер-класи з маркетингу, журналістської майстерності, тощо. Партнером нашого університету та координатором проекту став І загальноосвітній ліцей імені Болеслава Кривоустого в Глогові. Основні результати: організація та проведення тренінгів; зустріч з органами міського самоврядування м. Глогова та виступи на радіо з метою презентації м. Рівне та НУВГП; лекції та семінари з підприємництва від представників Легніцької спеціалізованої економічної зони; інтеграційні заняття з польськими учасниками; підготовка та публікація результатів історичної розвідки та вибраних фрагментів фольклору обох країн. |
15-21 вересня 2024 року |
|
4 |
Ініціатива «Єднання/Твінінг» Реалізується за сприяння МОН України, Фонду Президента України з підтримки освіти, науки та спорту, спільно з Об’єднанням університетів Великої Британії |
Мета та цілі проекту полягають в розбудові системи вищої освіти України за найкращими світовими зразками, забезпеченні безперервності проведення досліджень та наукової роботи на базі британських партнерів; розвитку українських студій у британських університетах-побратимах; проведенні спільних досліджень; допомозі з онлайн-інструментами оцінювання, серверами та технічною підтримкою; наданні студентам, які володіють англійською мовою, можливості проходити онлайн-модулі британських університетів з кредитами, які визнає та зараховує український університет та реалізації програм академічних обмінів, тощо. Основні результати: реалізація сертифікованої онлайн-програми з вивчення здобувачами вищої освіти англійської професійної мови «Peer Assisted Learning (PAL) English Language Development opportunities for NUWEE students» програми академічної мобільності; розробка програм та етапів реалізації спільних наукових досліджень з науковцями Університету Ньюкасла; реалізація міжнародного грантового проекту PEACE-R2UK («Програма інтенсифікації академічної співпраці задля забезпечення відбудови й відновлення України». Науково-дослідний проект на суму 163556 фунтів стерлінгів від Асоціації університетів Великої Британії на дослідження та інновації у межах міжнародної програми «Схема грантів Twinning R&I у Великобританії та Україні», що фінансується фондом Research England) реалізація 2 Літніх шкіл та тренінгу з мікробіології. |
|
|
7 |
Проект DAAD за номером № 57649162 «Erweiterung der Digitisierung Ukrainischer Agraruniversitäten» (Підтримка діджиталізації українських аграрних університетів) |
Мета проекту: підвищення атрактивності навчальної пропозиції українських партнерських університетів для студентів, які навчаються в Україні. Основні заходи, заплановані проектом: - Організація он-лайн навчального семестру для студентів українських партнерських університетів (із залученням викладачів HSWT та ВНЗ України) - Підвищення кваліфікації українських викладачів у сферах дидактики, студентоцентрованого навчання та організації он-лайн занять.
Проведено серію тренінгів та міжнародну літню школу, в рамках яких відбулося підвищення кваліфікації українських аспірантів, викладачів з питань сучасного онлайн викладання. |
Лютий 2024 |
|
8 |
Project # 101098669 Jean Monnet Module in EU Public Affairs, Communication and Media. Проект Модуль Жана Моне зі зв’язків з громадськістю, комунікації та медіа в ЄС Erasmus+ Programme
|
Мета проекту: створити навчальний модуль і спеціальні заходи для університету, муніципалітетів, громад, неурядових організацій для прискорення передачі знань про державні справи та комунікації ЄС та України. Основою модулю буде проектне та проблемно-орієнтоване навчання, серйозні ігри, тематичні дослідження та дослідження публічних відносин та комунікацій у ЄС та Україні. Ключова методологія – симуляції зв’язків із громадськістю та комунікацій, моделювання та сценарії комунікаційних кампаній, формування громадської думки, кризових кампаній та перевірки фактів і фейкових новин, консультації та спільні семінари з місцевою владою. Проект створить мережу експертів ЄС-Україна з публічних відносин та комунікацій. Форма навчання – зимова школа для практиків та магістрантів, громадських організацій, адміністрацій, дистанційне навчання (змішане навчання), серйозні ігрові заходи. Наші плани - перенести досвід агенцій ЄС зі зв'язків з громадськістю для навчання комунікацій з громадськістю в адміністративному та соціальному секторах в регіонах України; - налагодити контакти з європейськими агентствами зі зв'язків з громадськістю та освітніми та дослідницькими проектами; - менторство та підтримка проектів у сфері публічних відносин; - створення серії публічних семінарів з європейських публічних відносин та комунікацій для шкіл та громад у форматі серйозних ігрових зустрічей. - підвищити обізнаність громад щодо політики ЄС у зв'язках із громадськістю, ЗМІ та комунікації - співпраця з місцевими органами влади та установами для представлення досвіду публічних справ - створення Європейського центру публічних комунікацій Вплив: - співпраця з місцевими, обласними адміністраціями та ЗМІ - консультації щодо публічних відносин ЄС з інформаційними агентствами ЄС - створення спільних комунікаційних проектів - просування стандартів і політики ЄС у сфері громадських комунікацій |
2022-2025 рр. |
|
9 |
CPEA-STA-2019/10040 Water Harmony – Integration of Education, Research, Innovation and Entrepreneurship (Water Harmony-II extension). Eurasia Programme, Norwegian Agency for International Cooperation and Quality Enhancement in Higher Education (Diku)
|
Мета проекту “Водна Гармонія – Інтеграція освіти, наукових досліджень, інновацій та підприємництва (Water Harmony-II)”: зміцнення інституційного партнерства за рахунок кооперації, взаємодії, семінарів, наставництва між партнерами, спільними дослідженнями тощо. Удосконалення навчальних програм буде досягнуто за рахунок обміну передовим досвідом між партнерами, а також шляхом діалогу, "днів кар'єри" з майбутніми роботодавцями та через інтерактивний процес покращення результатів проекту через відгуки студентів та співробітників. Збільшення інтернаціоналізації буде досягнуто за рахунок мобільностей студентів та співробітників у різні країни, а також проведення спільних досліджень, лекцій та випуску публікацій. Термін реалізації проекту 2019-2022 роки. Розроблено посібник для лабораторного практикуму, створено 5 відео лабораторних робіт, які можуть бути використані студентами у рамках ресурсів електронного навчання. Розроблено курс «Водна безпека». Викладачі пройшли підвищення кваліфікації "Інноваційна педагогіка у водних освітніх програмах вищої школи". Студенти стали учасниками Міжнародної Водної Літньої Школи. |
Січень-грудень 2024 |
|
10 |
Проект з телемедицини з Фордхемським університетом, США |
- реалізація 05-16.08.2024 року міжнародної Літньої школи з телемедицини та цифрових рішень у медицині для студентів та представників медичної галузі; - участь у Зимовій школі в Оксфордському університеті; - підготовка проекту з телемедицини (фінансування Світового Банку); - підготовка до наступної Літньої школи на базі НУВГП Співпраця НУВГП з Форхемським університетом Співпраця НУВГП з Фордхемським університетом (Нью-Йорк, США) охоплює 3 напрями: - Участь в інтенсивних воркшопах щодо впровадження інструментів телемедицини та EHR та Глобальному саміті з електронних медичних записів з відкритим вихідним кодом (Оксфордський університет). Наукова співпраця та спільні публікації. - Організація щорічної Літньої школи з телемедицини на базі НУВГП для студентів та працівників медичних установ. -Проектна діяльність та грантове навчання на магістерській онлайн-програмі Фордхемського університету з прикладної інформатики для здобувачів вищої освіти НУВГП. У березні 2024 та 2025 роках у межах участі у Глобальному саміті "Global Open Source Electronic Health Records Summit" та тренінгу "Deployment of Open Source Electronic Health Records", які проводяться спільно Фордхемським університетом (США) та Оксфордським університетом, а також для налагодження співпраці в освітньо-науковій та грантовій сфері науково-педагогічні працівники та студенти пройшли стажування. Під час візиту було домовлено про проведення на базі НУВГП серії воркшопів з розробки та впровадження моделі систем електронних медичних записів та з телемедицини з видачею сертифікатів Форхемського університету, США. Терміни літньої школи: 5-16 серпня. Цільова аудиторія: студенти 3-4 курсів, магістри, аспіранти, ІТ та медичні фахівці. Також відкрита можливість стипендії для аспірантів НУВГП та 2 стипендії для магістрів НУВГП на онлайн магістерську програму «Прикладна інформатика в медицині». А вже у період з 4 по 17 серпня 2024 року НУВГП приймало делегацію з Фордхемського університету (Нью-Йорк, США) для проведення спільної Літньої школи. Цей захід є важливою подією в межах розширення міжнародного співробітництва та зміцнення академічних зв'язків між нашими університетами. Літня школа мала на меті об’єднати студентів, викладачів та практиків для спільної роботи над інноваційними проектами в галузі телемедицини та електронної медичної документації. Протягом двох тижнів учасники мали унікальну можливість опанувати новітні підходи та технології, які використовуються у світовій медичній практиці. Протягом Літньої школи відбуватимуться щоденні лекції, майстер-класи та групові проектні роботи під керівництвом провідних експертів з Фордхемського університету. Ці висококваліфіковані фахівці проводитили лекції і тренінги та керували груповими проектами за двома сертифікаційними програмами: 1.Інтеграція електронної системи охорони здоров’я та телемедицини (05.08.2024 – 09.08.2024) 2.Розробка автоматизованих моделей електронного медичного документообігу (12.08.2024 – 16.08.2024) Кожен учасник отримав можливість долучитися до роботи над реальними проектами, що спрямовані на вирішення актуальних питань у галузі охорони здоров’я. Літня школа є вагомим кроком у розвитку міжнародного академічного співробітництва та підготовки нової генерації спеціалістів у галузі медичної інформатики. Завдяки цьому заходу студенти НУВГП зможуть розширити свої знання та набратися досвіду, який стане основою для їхнього подальшого професійного зростання. Протягом Літньої школи студентам та медичним працівникам вдалося інтегрувати телемедичні комплекти IDIS2GO з інтеграційним механізмом Mirth Connect , а потім з медичною картою в cityEHR. Це великий крок вперед у доведенні технічної здійсненності проекту інтеграції, що сприятиме регулярному використанню телемедичних комплектів, які були закуплені Світовим Банком у межах попереднього проекту проф. Джона Челсона. Студенти НУВГП також долучаються до роботи над продовженням досліджень з інтеграції (особливо декодування бінарного формату ЕКГ-сигналу) та створення україномовного пакету для cityEHR. Метою потенційного проекту Джона Челсона у Рівненській області є розвиток можливостей для інтеграції телемедичних комплектів, які були закуплені у межах попереднього проекту Світовим Банком, та облаштування нових серверних баз у медичних установах. У співпраці з НУВГП найбільш здібні студенти, які брали та братимуть участь у воркшопах з телемедицини та впровадженя CityEHR, зможуть долучитися до майбутніх ІТ-проектів для інтеграції телемедичного обладнання в Рівненській області. |
серпень 2024 року – вересень 2025 року |
НУВГП також реалізує проект #101082557 AFISHE «Розвиток освіти в галузі аквакультури та рибальства для Зеленого курсу у Вірменії та Україні: від освіти до екології», Erasmus+, ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2. Тривалість проекту - 3 роки (01.12.2022 - 30.11.2025). Веб-сайт: https://www.afishe.eu/
Загальна мета проєкту полягає у зменшенні негативного впливу аквакультури та рибного господарства на навколишнє середовище у Вірменії та Україні шляхом розробки та розвитку магістерських програм з аквакультури та рибальства, орієнтованих на високоякісні аналогічні програми в Європі та відповідаючих національним та регіональним потребам, а також зміцнення співпраці між університетами, підприємствами та дослідницькими установами (концепція «від освіти до екології»). Проект AFISHE створить мережу між Вірменією, Україною та країнами-партнерами з ЄС у галузі аквакультури та рибальства. Ця мережа слугуватиме платформою для здійснення спільної освітньої та дослідницької діяльності з метою просування найкращих екологічних підходів та заходів у цих галузях відповідно до цілей ЦСР ООН та Зеленого курсу ЄС.
Проєкт AFISHE сприятиме зміцненню співпраці між університетами та підприємствами, що призведе до впровадження науково-дослідних та екологічно орієнтованих операцій та підвищення операційної ефективності підприємств аквакультури та рибальства.
Основними заходами проекту є створення та розробка магістерських навчальних програм з усіма допоміжними матеріалами, створення лабораторій, а також підготовка викладацького та непедагогічного персоналу Вірменії та України.
Основними результатами проекту для НУВГП є:
1) оновлена магістерська програма
2) навчально-методичні матеріали
3) модернізована інфраструктура
4) добре підготовлений викладацький та непедагогічний персонал.
В рамках реалізації проекту AFISHE в НУВГП було створено лабораторію інтегрованої мультитрофічної аквакультури (IMTA). Було закуплено обладнання на загальну суму 35 077,65 євро. Лабораторія використовує сучасні екологічні біотехнології, спрямовані на зменшення забруднення навколишнього природного середовища шляхом біоконверсії відходів аквакультури для виробництва живих кормів та їх оптимального використання.
© 2025 Національний університет водного господарства та природокористування