Осінь 2025 року стала яскравою і результативною для студентів спеціальності «Маркетинг» Національного університету водного господарства та природокористування. Наші команди гідно представили університет та спеціальність одразу на двох всеукраїнських конкурсах — X ювілейному Харківському студентському фестивалі реклами та креатив баттлі «Рекламний Полігон». І найголовніше — привезли додому перемоги!
Отже, 14 листопада в межах X-го Харківського студентського фестивалю реклами студенти 2, 3 та 6 курсів змагались у партнерській номінації «Соціальна реклама», представивши свої творчі ідеї перед експертами рекламної галузі.
До складу університетських команд увійшли:
1. Гаврон Ілля (МАР-31) та Ілючок Дмитро (МАР-61м). Науковий керівник — к.е.н., доц. Ірина Оплачко.
2. Ступачук Христина, Поліщук Анастасія, Полюхович Дарія (МАР-22).
Науковий керівник — к.е.н., доц. Оксана Пастушенко.
Фестиваль об’єднав близько 200 конкурсних робіт зі всієї України. Співорганізаторами виступили Спілка рекламістів України та ГО «Об’єднання маркетологів України» за підтримки Харківського національного університету імені Каразіна. Проведення ювілейного фестивалю стало можливим завдяки підтримці Благодійного фонду Євгена Пивоварова.
У атмосфері креативності та сміливих рішень наша команда у складі Гаврона Іллі та Ілючка Дмитра здобула першe переможне місце у своїй номінації! Це — визнання таланту, наполегливості та сучасного бачення ролі соціальної реклами.
Також, зовсім нещодавно, з 14 по 17 жовтня 2025 року відбувся всеукраїнський баттл рекламного креативу та маркетингових стратегій — «Рекламний Полігон», що традиційно проводиться Спілкою рекламістів України з 2012 року. Офіційним Партнером цього сезону виступила Coca-Cola HBC UkraineЦьогоріч у баттлі взяли участь 22 команди з університетів України, серед яких — одразу 4 команди маркетологів НУВГП:
1. «MRT»
Керівник — к.е.н., доц. Коротун О.П.
Учасники: Должениця Марія, Дороднова Ангеліна, Гудовсек Софія, Панасюк Данило, Савчук Злата, Власик Роман.
2. «Рекламні леви»
Керівник — к.е.н., доц. Пастушенко О.В.
Учасники: Тимощук Анна, Лакомська Софія, Пашинська Катерина, Якимюк Богдан.
3. «DeepWave Marketing»
Керівник — к.е.н., доц. Пастушенко О.В.
Учасники: Ілючок Дмитро, Гаврон Ілля, Бушовська Любов, Чернобай Ангеліна.
4. «Mar Lioness»
Керівник — д.е.н., проф. Мальчик М.В.
Учасники: Богданова Дарина, Рак Ірина, Рудь Катерина, Савонюк Валерія, Стахнюк Наталія, Кузмінчук Анна.
У напруженій творчій боротьбі команда «DeepWave Marketing» увійшла до шортлиста найсильніших та здобула ІІІ місце серед студентських команд України! Це ще одне підтвердження високого рівня підготовки наших студентів та їхнього вміння працювати в умовах реального креативного змагання.
Досягнення наших студентів — це спільний результат таланту, наполегливості, командної роботи та професійного наставництва викладачів кафедри маркетингу.
Перемоги у двох національних конкурсах поспіль — вагоме свідчення того, що маркетологів НУВГП знають, визнають і цінують у професійному середовищі.
Щиро вітаємо всі команди, їхніх керівників, учасників та переможців!
Бажаємо невичерпного натхнення, сміливих ідей та нових гучних перемог на всеукраїнських і міжнародних конкурсах!
© 2025 Національний університет водного господарства та природокористування