Від Оксана Володимирівна Мартинюк на Субота, 27 квітня 2024
Опубліковано в Громадські обговорення
Відповіді 14
Вподобання 2
Перегляди 265
Голоси 0
З проєктом освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» можна ознайомитися за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1dwYJsFHNgCxB18mKNYgvZXo3eOv7BmlI/edit?usp=drive_link&ouid=101391203000497661800&rtpof=true&sd=true
Представлена до обговорення ОПП Маркетинг другого (магістерського) рівня вищої освіти за побудовою та освітніми компонентами заслуговує на підтримку та схвалення. ОП враховує досягнення здобувачами всіх необхідних програмних результатів навчання як в науково-теоретичній, так і практичній площинах, з врахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу (ОК Соціальна відповідальність , Цифровий бізнес тощо). Завідувач кафедри підприємництва та маркетингу Івано-франківського національного технічного університету д.е.н., проф. Ірина Перевозова
1 місяць тому
#63
Представлений для обговорення проєкт ОПП "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти відповідає Стандарту вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг". В ОПП чітко визначено мету, фокус програми. Зазначені освітні компоненти відповідають вимогам ринку праці та мають можливість забезпечити досягнення програмних результатів навчання. Заслуговують на увагу дисципліни "Соціальна відповідальність" та "Цифровий бізнес", які є своєчасними в умовах сьогодення. ОПП може бути реалізована в Університеті (НУВГП).
Завідувач кафедри маркетингу та бізнес-аналітики ДонНУ імені Василя Стуса, к.е.н., доцент Олена БОЄНКО
1 місяць тому
#62
За даною ОП можна і потрібно готувати фахівців регіонального ринку праці, на яких є запити від роботодавців. Зміст освітньо-наукової програми «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» для другого (освітньо-наукового) рівня вищої освіти НУВГП відповідає нормативним вимогам. К.е.н., проф. Ужгородського національного університету Світлана Слава
Як зовнішній стейкхолдер хочу долучитися до публічного обговорення освітньої програми "Маркетинг" другого рівня вищої освіти. Дана освітня програма є на часі. Фахівці з маркетингу є затребуваними у різних сферах у тому числі в ОТГ. у даній ОП заслуговує на позитивне схвалення професійно-орієнтовані дисципліни, чітко прописані критерії оцінювання, а також логіка почерговості вивчення дисциплін різних блоків.
Зубенко Анастасія, Провідний HR фахівець Вераллія Україна
1 місяць тому
#56
Представлена до обговорення освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти актуалізовує потребу у підготовці висококваліфікованих фахівців відповідно до викликів часу. Домінантами ОПП є практична орієнтація навчальних дисциплін згідно актуальних напрямків, а органічне поєднання в освітньому процесі академічного, креативного та неформального підходів забезпечує формування у здобувачів вищої освіти hard та soft skills, інтегральної системи маркетингових знань й умінь, затребуваних сучасним ринком праці.
Анастасія Подорожна, керівник відділу маркетингу та реклами компанії "Група Смарт"
1 місяць тому
#51
Представлена до обговорення освітньо-професійна програма «Маркетинг» магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» дозволяє сформувати професійні компетентності та досягти програмних результатів навчання. Подобається, що відстежується можливість побудови здобувачами індивідуальної траєкторії навчання, яка реалізовується через наявність вибіркових компонент у кількох семестрах. Магістерська програма є справді якісна.
Павло Шевчук, здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії за спеціальністю 075 «Маркетинг» у НУВГП.
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Хочу долучитися до обговорення як випускниця бакалаврату-2015 і магістратури-2017 за спеціальністю «Маркетинг» в НУВГП.
Виставлена на обговорення Освітня програма підготовки магістрів з маркетингу має такі освітні компоненти, які дозволяють під час навчання отримати необхідні сучасні фахові знання, вміння і навички. Наприклад, відзначаю серед обовʼязкових такі, як «Цифровий бізнес», «Стратегічний маркетинг», «Бренд-менеджмент», а серед вибіркових «Маркетинг відносин», «Рекламний менеджмент», «Рекламний креатив».
Ця Освітня Програма відповідає запитам реалій.

Павлова Н.М. - Головний спеціаліст відділу інноваційно - інвестиційної політики Департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської ОВА
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
У ОПП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» враховані як вимоги ринку праці, так і студентства, що дозволяє отримати необхідні навички та освітні компетентності. Важливо, що під час навчального процесу заохочуються також методи неформальної освіти та наявна можливість вибору індивідуальної освітньої траєкторії через вибір вибіркових дисциплін. Магістерська програма є справді якісною, побудована з урахуванням пропозицій роботодавців, що повністю відповідає сучасному рівневі галузі й дасть змогу здійснити підготовку фахівців з маркетингу, які відповідатимуть потребам сучасного ринку.

Хомич В.М. - студентка другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг»
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» підготовки магістрів за спеціальністю "Маркетинг" розроблена з урахуванням сучасних тенденцій та вимог ринку праці. Вона спрямована на формування у магістрантів знань, умінь та навичок, необхідних для успішного ведення професійної діяльності в сфері маркетингу.

Завідувач сервісного центру КП «Рівненська обласна дитяча лікарня» РОР (де функціонує філія каф.Маркетингу НУВГП) Вовчик Н.М.
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітньо-професійна програма магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», яка пропонується для обговорення, сприяє формуванню професійних компетентностей та досягненню освітніх цілей. Вона розроблена з урахуванням рекомендацій роботодавців та відповідає сучасним вимогам галузі, забезпечуючи підготовку кваліфікованих фахівців у сфері маркетингу, що відповідають потребам сучасного ринку.

Ботвінчук А.В. – випускниця другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг»
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Особливістю ОПП «Маркетинг», що розроблена кафедрою маркетингу НУВГП, є поєднання традиційних та інноваційних форм навчання; орієнтація програми на підготовку крос-галузевих фахівців, здатних до системного та креативного мислення; наявність в програмі академічної мобільності; застосування сучасних маркетингових інструментів та технологій; врахування запитів ринку праці, залучення студентів та роботодавців до удосконалення програми.
Це є підґрунтям для забезпечення високого рівня якості підготовки магістрів маркетингу.

Олександр Вакулка, заступник директора з маркетингу НВФ "Продекологія"
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Представлена до обговорення освітньо-професійна програма «Маркетинг» магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» є відповіддю на сучасні виклики та потреби ринку, та забезпечує здобувачам високу якість освіти. Ця програма допоможе випускникам розвинути не лише теоретичні знання, а й практичні навички, необхідні для успішної кар'єри в сфері маркетингу. Це великий внесок у розвиток галузі та підвищення її конкурентоспроможності.
Віталій Прокопець, начальник відділу зв'язків з громадськістю НУВГП
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», представлена до обговорення, добре структурована, усі включені у неї освітні компоненти забезпечують реалізацію програмних результатів навчання і фахових компетентностей, потрібних для майбутніх магістрів маркетингу.

Як маркетолог, який працює на міжнародних ринках товарів промислового призначення (виробництво та продаж фанери), вбачаю за необхідне відмітити, що позитивною є наявність в освітній програмі таких освітніх компонент як «Стратегічний маркетинг», «Логістичний менеджмент» та «Міжнародний маркетинг». Крім того, для майбутнього маркетолога надзвичайно важливим є вивчення іноземних мов( мініму 1-2 мови) професійного спрямування, що забезпечується відповідною освітньою компонентою.

Зважаючи на зазначене, підтримую Проєкт «Освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»».

Кісільчук Ігор, менеджер з маркетингу ТОВ «ОДЕК» Україна
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Закінчила Національний університет "Острозька академія", здобула кваліфікацію магістра культури та філософії. Наразі є студенткою денної форми другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Вважаю, що даний проєкт освітньо-професійної програми якісний, враховує усі актуальні тенденції на ринку праці; дає змогу студентам комплексно та вичерпно опанувати професію маркетолога.
Баланс між теоретичними знаннями та практичними навичками, які вміло поєднані в рамках ОПП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, дозволяє бути конкурентноспроможним на ринку праці та впевнено зростати як спеціаліст у галузі.


Катерина Домбровська, студентка другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг»
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Представлений до обговорення Проєкт «Освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти» за 2024 рік, спеціальність 075 «Маркетинг» дозволить здобувачам магістратури отримати навички в сфері маркетингу, що передбачає визначену зайнятість та можливість подальшої освіти й кар’єрного зростання.
Важливим є дотримання в проєкті програми відповідності заявлених загальних і фахових компетенцій змісту освітніх компонентів, які забезпечують освітню програму. Позитивним у проєкті ОП вбачається перенесення такої освітньої компоненти як «Стратегічний маркетинг» з циклу загальної підготовки в цикл фахової підготовки.
Зайдель Ігор Васильович, Заступник директора ТОВ «Ребелс»
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Як випускник бакалаврату 2020 та магістратури 2021 хочу підкреслити, що запропонована до обговорення ОПП ІІ-го Магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг враховує сучасні вимоги ринку праці за компетенціями та навичками до практикуючих маркетологів. Освітні компоненти представлені у програмі мають логічну структуру та послідовність і дозволяють досягти програмних результатів навчання у сфері маркетингу та отримати актуальні професійні навички. Особливістю ОПП є наявність дисциплін, що спрямовані на професійне використання цифрових технологій та мережі Інтернет, що особливо важливо у сьогоднішньому бізнес-середовищі.

Олексій Полонський, випускник бакалаврату 2020 та магістратури 2021 спец. 075 Маркетинг, приватний підприємець.
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Хочу висловити свою підтримку запропонованій до обговорення ОПП другого магістерського рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Зазначена ОПП враховує тренди сучасної освіти: студентоцентроване навчання реалізовано шляхом формування індивідуальної освітньої траєкторії, а саме можливістю вибору студентом ОК за своїми вподобаннями та потребами. Враховано та заохочується право здобувачів на студентську мобільність та неформальну освіту, що дозволяє значно розшити та поглибити здобуті навички та вміння.

Дана ОПП створює всі можливості для підготовки та формування висококваліфікованих фахівців у галузі маркетингу.


Сергій Збирит, здобувач вищої освіти ІІ-го магістреського рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг, приватний підприємець.
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
В сучасних умовах гостро стоїть проблема у висококваліфікованих спеціалістах у сфері маркетингу. Освітня програма «Маркетинг» магістерського рівня являє собою систематизований набір предметів в даній галузі, що дає широкий спектр навичок в сфері маркетингу, формує стратегічне мислення та управлінські навички майбутнього спеціаліста з маркетингу.

Якісна підготовка майбутніх магістрів маркетингу дає їм можливість ефективного вирішення проблем і розв'язання складних задач маркетингової діяльності.

Олександр Дікал, директор ПП " Шипшина"
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Проєкт ОПП "Маркетинг" другого рівня вищої освіти подано відповідно до вимог. Вагомість ОПП полягає, тому що ця освітньо-професійна програма містить прикладну орієнтацію і спрямована на набуття здобувачами компетентностей, необхідних у підприємницькій практиці та орієнтованих на запити ринку праці. Вагомим є поєднання теорії і практики при вивченні освітніх компонентів, проходженні практики та короткострокових академічних стажувань.
В поданій ОПП є технічні недоліки: с. 11 - порожня; с. 14 - не висвітлюється зміст Структурно-логічної схеми.
Д-р екон. н., професор, академік АЕНУ, професор кафедри менеджменту Міжнародного гуманітарного університету (м. Одеса) - Марина Балджи
·
1 місяць тому
·
2 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Переглянути повний допис