Від Оксана Володимирівна Мартинюк на Субота, 27 квітня 2024
Опубліковано в Громадські обговорення
Відповіді 10
Вподобання 0
Перегляди 103
Голоси 0
З проєктом освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» можна ознайомитися за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1dwYJsFHNgCxB18mKNYgvZXo3eOv7BmlI/edit?usp=drive_link&ouid=101391203000497661800&rtpof=true&sd=true
Як зовнішній сейкхолдер хочу долучитися до публічного обговорення ОП « Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти у НУВГП. Освітня програма побудована з урахуваннями запитів від роботодавців і відповідає сучасному рівню запитів на фахівців маркетингового спрямування. Позитивом відзначаю наявність дисциплін правового та діджитал спрямування, оскільки фахівці з маркетингу повинні мати, окрім професійних, ще й правові знання та навички роботи в мережі інтернет.

Зубенко Анастасія Вадимівна, провідний фахівець з персоналу "Вераллія Україна"
Представлена до обговорення освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти актуалізовує потребу у підготовці висококваліфікованих фахівців відповідно до викликів часу. Домінантами ОПП є практична орієнтація навчальних дисциплін згідно актуальних напрямків, а органічне поєднання в освітньому процесі академічного, креативного та неформального підходів забезпечує формування у здобувачів вищої освіти hard та soft skills, інтегральної системи маркетингових знань й умінь, затребуваних сучасним ринком праці.
Анастасія Подорожна, керівник відділу маркетингу та реклами компанії "Група Смарт"
1 тиждень тому
#51
Представлена до обговорення освітньо-професійна програма «Маркетинг» магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» дозволяє сформувати професійні компетентності та досягти програмних результатів навчання. Подобається, що відстежується можливість побудови здобувачами індивідуальної траєкторії навчання, яка реалізовується через наявність вибіркових компонент у кількох семестрах. Магістерська програма є справді якісна.
Павло Шевчук, здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії за спеціальністю 075 «Маркетинг» у НУВГП.
·
1 тиждень тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Хочу долучитися до обговорення як випускниця бакалаврату-2015 і магістратури-2017 за спеціальністю «Маркетинг» в НУВГП.
Виставлена на обговорення Освітня програма підготовки магістрів з маркетингу має такі освітні компоненти, які дозволяють під час навчання отримати необхідні сучасні фахові знання, вміння і навички. Наприклад, відзначаю серед обовʼязкових такі, як «Цифровий бізнес», «Стратегічний маркетинг», «Бренд-менеджмент», а серед вибіркових «Маркетинг відносин», «Рекламний менеджмент», «Рекламний креатив».
Ця Освітня Програма відповідає запитам реалій.

Павлова Н.М. - Головний спеціаліст відділу інноваційно - інвестиційної політики Департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської ОВА
·
1 тиждень тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
У ОПП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» враховані як вимоги ринку праці, так і студентства, що дозволяє отримати необхідні навички та освітні компетентності. Важливо, що під час навчального процесу заохочуються також методи неформальної освіти та наявна можливість вибору індивідуальної освітньої траєкторії через вибір вибіркових дисциплін. Магістерська програма є справді якісною, побудована з урахуванням пропозицій роботодавців, що повністю відповідає сучасному рівневі галузі й дасть змогу здійснити підготовку фахівців з маркетингу, які відповідатимуть потребам сучасного ринку.

Хомич В.М. - студентка другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг»
·
1 тиждень тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» підготовки магістрів за спеціальністю "Маркетинг" розроблена з урахуванням сучасних тенденцій та вимог ринку праці. Вона спрямована на формування у магістрантів знань, умінь та навичок, необхідних для успішного ведення професійної діяльності в сфері маркетингу.

Завідувач сервісного центру КП «Рівненська обласна дитяча лікарня» РОР (де функціонує філія каф.Маркетингу НУВГП) Вовчик Н.М.
·
1 тиждень тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітньо-професійна програма магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», яка пропонується для обговорення, сприяє формуванню професійних компетентностей та досягненню освітніх цілей. Вона розроблена з урахуванням рекомендацій роботодавців та відповідає сучасним вимогам галузі, забезпечуючи підготовку кваліфікованих фахівців у сфері маркетингу, що відповідають потребам сучасного ринку.

Ботвінчук А.В. – випускниця другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг»
·
5 днів тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Особливістю ОПП «Маркетинг», що розроблена кафедрою маркетингу НУВГП, є поєднання традиційних та інноваційних форм навчання; орієнтація програми на підготовку крос-галузевих фахівців, здатних до системного та креативного мислення; наявність в програмі академічної мобільності; застосування сучасних маркетингових інструментів та технологій; врахування запитів ринку праці, залучення студентів та роботодавців до удосконалення програми.
Це є підґрунтям для забезпечення високого рівня якості підготовки магістрів маркетингу.

Олександр Вакулка, заступник директора з маркетингу НВФ "Продекологія"
·
5 днів тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Представлена до обговорення освітньо-професійна програма «Маркетинг» магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» є відповіддю на сучасні виклики та потреби ринку, та забезпечує здобувачам високу якість освіти. Ця програма допоможе випускникам розвинути не лише теоретичні знання, а й практичні навички, необхідні для успішної кар'єри в сфері маркетингу. Це великий внесок у розвиток галузі та підвищення її конкурентоспроможності.
Віталій Прокопець, начальник відділу зв'язків з громадськістю НУВГП
·
4 днів тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», представлена до обговорення, добре структурована, усі включені у неї освітні компоненти забезпечують реалізацію програмних результатів навчання і фахових компетентностей, потрібних для майбутніх магістрів маркетингу.

Як маркетолог, який працює на міжнародних ринках товарів промислового призначення (виробництво та продаж фанери), вбачаю за необхідне відмітити, що позитивною є наявність в освітній програмі таких освітніх компонент як «Стратегічний маркетинг», «Логістичний менеджмент» та «Міжнародний маркетинг». Крім того, для майбутнього маркетолога надзвичайно важливим є вивчення іноземних мов( мініму 1-2 мови) професійного спрямування, що забезпечується відповідною освітньою компонентою.

Зважаючи на зазначене, підтримую Проєкт «Освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»».

Кісільчук Ігор, менеджер з маркетингу ТОВ «ОДЕК» Україна
·
6 годин тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Закінчила Національний університет "Острозька академія", здобула кваліфікацію магістра культури та філософії. Наразі є студенткою денної форми другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Вважаю, що даний проєкт освітньо-професійної програми якісний, враховує усі актуальні тенденції на ринку праці; дає змогу студентам комплексно та вичерпно опанувати професію маркетолога.
Баланс між теоретичними знаннями та практичними навичками, які вміло поєднані в рамках ОПП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, дозволяє бути конкурентноспроможним на ринку праці та впевнено зростати як спеціаліст у галузі.


Катерина Домбровська, студентка другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг»
·
4 годин тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Представлений до обговорення Проєкт «Освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти» за 2024 рік, спеціальність 075 «Маркетинг» дозволить здобувачам магістратури отримати навички в сфері маркетингу, що передбачає визначену зайнятість та можливість подальшої освіти й кар’єрного зростання.
Важливим є дотримання в проєкті програми відповідності заявлених загальних і фахових компетенцій змісту освітніх компонентів, які забезпечують освітню програму. Позитивним у проєкті ОП вбачається перенесення такої освітньої компоненти як «Стратегічний маркетинг» з циклу загальної підготовки в цикл фахової підготовки.
Зайдель Ігор Васильович, Заступник директора ТОВ «Ребелс»
·
49 хвилин тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Переглянути повний допис