Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», представлена до обговорення, добре структурована, усі включені у неї освітні компоненти забезпечують реалізацію програмних результатів навчання і фахових компетентностей, потрібних для майбутніх магістрів маркетингу.
Як маркетолог, який працює на міжнародних ринках товарів промислового призначення (виробництво та продаж фанери), вбачаю за необхідне відмітити, що позитивною є наявність в освітній програмі таких освітніх компонент як «Стратегічний маркетинг», «Логістичний менеджмент» та «Міжнародний маркетинг». Крім того, для майбутнього маркетолога надзвичайно важливим є вивчення іноземних мов( мініму 1-2 мови) професійного спрямування, що забезпечується відповідною освітньою компонентою.
Зважаючи на зазначене, підтримую Проєкт «Освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»».
Кісільчук Ігор, менеджер з маркетингу ТОВ «ОДЕК» Україна
Завідувач кафедри маркетингу та бізнес-аналітики ДонНУ імені Василя Стуса, к.е.н., доцент Олена БОЄНКО
Зубенко Анастасія, Провідний HR фахівець Вераллія Україна
Анастасія Подорожна, керівник відділу маркетингу та реклами компанії "Група Смарт"