Запропонована до обговорення Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» актуалізує потребу в підготовці висококваліфікованих фахівців, відповідно до викликів часу. Перевагою освітньої програми є те, що вона формує у здобувачів загальні та спеціальні компетентності, що сприяє підготовці конкурентоспроможних фахівців на ринку праці.
Позитивним є те, що в програму включені освітні компоненти, предметом вивчення яких є поглиблене вивчення вузьких практичних сфер маркетингової діяльності, зокрема маркетингова бізнес-аналітика та діджитал-маркетинг. Однак, на мою думку, освітня програма значно виграла б, якби у ній була передбачена ще така освітня компонента як «Маркетинг в соціальних мережах». Що відповідає вимогам часу.
Наумчук М.В. директор ABN CENTR
Катерина Стафійчук, здобувачка 3-го курсу бакалаврата спец. 075 Маркетинг.
Сергій Олексюк, директор інженерно-будівельної компанії ТОВ “ АКС-БУД”.
Зубенко Анастасія, Провідний HR фахівець Вераллія Україна
Анастасія Подорожна, керівник відділу маркетингу та реклами компанії "Група Смарт"