Від Ірина Олександрівна Оплачко на Субота, 27 квітня 2024
Опубліковано в Громадські обговорення
Відповіді 7
Вподобання 1
Перегляди 110
Голоси 0
З проєктом ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" можна ознайомитися за покликанням: https://drive.google.com/file/d/18tiZS1Kil0RSjiGUYvyJS2SSfWhKMmp6/view?usp=sharing
Підтримую Проект «Освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти» за 2024 рік, спеціальність 075 «Маркетинг», адже він є актуальним. Він дійсно спрямований на підготовку висококваліфікованих фахівців з маркетингу, здатних вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми, пов’язані з фахом. Програмні результати навчання майбутніх маркетологів відповідають вимогам сучасного ринку праці та необхідним запитам потенційних роботодавців. Як роботодавець, вважаю, що позитивним є введення в представленій до обговорення ОП нової освітньої компоненти -  «Маркетингова бізнес-аналітика», що відповідає вимогам часу.
Сергій Олексюк, директор інженерно-будівельної компанії ТОВ “ АКС-БУД”.
6 годин тому
#57
Як зовнішній стейкхолдер хочу долучитися до публічного обговорення освітньої програми "Маркетинг" другого рівня вищої освіти. Дана освітня програма є на часі. Фахівці з маркетингу є затребуваними у різних сферах у тому числі в ОТГ. у даній ОП заслуговує на позитивне схвалення професійно-орієнтовані дисципліни, чітко прописані критерії оцінювання, а також логіка почерговості вивчення дисциплін різних блоків.
Зубенко Анастасія, Провідний HR фахівець Вераллія Україна
Ознайомлення з ОПП "Маркетинг" дає змогу констатувати, що підготовка здобувачів першого рівня вищої освіти забезпечується гармонійним поєднанням теоретичного та прикладного навчання.Варто відзначити передбачену ОП можливість побудови здобувачами індивідуальної траєкторії навчання, що реалізується завдяки наявності вибіркових компонент. Здобувач таким чином здійснює власний вибір дисциплін. Такий підхід ще раз підкреслює студентоцентризм побудови ОП та усього освітнього процесу, що відбувається у Національному університеті водного господарства та природокористування.
Анастасія Подорожна, керівник відділу маркетингу та реклами компанії "Група Смарт"
1 тиждень тому
#50
Представлена до обговорення освітня програма «Маркетинг» актуалізує потребу у підготовці висококваліфікованих фахівців відповідно до запитів ринку праці. Перевагою ОП є орієнтація навчальних дисциплін на сучасні вимоги, що висуваються до фахівців з маркетингової роботи. Ця ОП дає змогу кожному майбутньому бакалавру сформувати необхідні загальні та професійні навички.
Павло Шевчук,
здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії за спеціальністю 075 «Маркетинг» у НУВГП.
·
1 тиждень тому
·
1 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Хочу долучитися до обговорення як випускниця бакалаврату-2015 і магістратури-2017 за спеціальністю «Маркетинг» в НУВГП. Ця освітня програма підготовки бакалаврів з маркетингу вміщує ряд професійно-орієнтованих дисциплін, знання з яких високо затребувані теперішніми роботодавцями різних сфер господарювання. Також хочу відзначити високий рівень компетентностей та фаховості усіх розробників даної освітньої програми, оскільки знаю цих викладачів, а отримані від них знання є корисними в моєму професійному становленні.

Павлова Н.М. - Головний спеціаліст відділу інноваційно - інвестиційної політики Департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської ОВА
·
1 тиждень тому
·
1 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" враховує особливості та вимоги сучасного розвитку маркетингового фаху, забезпечує студентів ґрунтовними знаннями в основних маркетингових дисциплінах. Ці знання слугують міцним фундаментом для подальшого навчання на магістерському рівні.
Завідувач сервісного центру КП «Рівненська обласна дитяча лікарня» РОР (де функціонує філія каф.Маркетингу НУВГП) Вовчик Н.М.
·
1 тиждень тому
·
1 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
ОП «Маркетинг» складається з цілісного та збалансованого комплексу логічно взаємопов’язаних обов'язкових освітніх компонент, передбачає широкі можливості вибору дисциплін та практичну підготовку, чим створює належні умови для формування індивідуальної освітньої траєкторії та здобуття сукупності професійних і соціальних навичок, достатніх для маркетингової діяльності.

Олександр Вакулка, заступник директора з маркетингу НВФ "Продекологія"
·
5 днів тому
·
1 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Представлена до обговорення освітня програма «Маркетинг» дає можливість розкрити в особистості усі таланти і не лише безпосередньо в сфері маркетингу. Грамотно підібраний спектр пропонованих дисциплін є вичерпним для здобуття студентами усіх необхідних компетентностей, хард та софт-скілів. Випускники та студенти бакалаврату освітньої програми "Маркетинг" в своїй абсолютній більшості є кваліфікованими, професійними та затребуваними фахівцями в галузі, про що говорить особистий досвід співпраці.
Віталій Прокопець, начальник відділу зв'язків з громадськістю НУВГП
·
4 днів тому
·
1 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Проект ОП " Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 2024 р. має чітко сформульовані цілі за спец. 075. Склад ОК вказує на відповідність цілей та ПРН, а також враховує тенденції розвитку спеціальності. Склад вибіркових ОК дозволяє здобувачам ефективно формувати особисту освітню траєкторію навчання. Зміст ОП в цілому має чітку структуру, освітні компоненти взаємопов’язані між собою. Позитивно оцінюється запропонований склад вибіркових дисциплін,який дозволяє поглибити компетенції. ОП забезпечить якісну підготовку фахівців-маркетологів, здатних до швидкої адаптації до
сучасного бізнес-середовища.
Антонова Світлана доцент кафедри менеджменту та публічного врядування НУВГП,
·
3 днів тому
·
1 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Запропонована до обговорення Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» актуалізує потребу в підготовці висококваліфікованих фахівців, відповідно до викликів часу. Перевагою освітньої програми є те, що вона формує у здобувачів загальні та спеціальні компетентності, що сприяє підготовці конкурентоспроможних фахівців на ринку праці.

Позитивним є те, що в програму включені освітні компоненти, предметом вивчення яких є поглиблене вивчення вузьких практичних сфер маркетингової діяльності, зокрема маркетингова бізнес-аналітика та діджитал-маркетинг. Однак, на мою думку, освітня програма значно виграла б, якби у ній була передбачена ще така освітня компонента як «Маркетинг в соціальних мережах». Що відповідає вимогам часу.

Наумчук М.В. директор ABN CENTR
·
21 годин тому
·
1 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Переглянути повний допис