Від Ірина Олександрівна Оплачко на Субота, 27 квітня 2024
Опубліковано в Громадські обговорення
Відповіді 9
Вподобання 3
Перегляди 338
Голоси 0
З проєктом ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" можна ознайомитися за покликанням: https://drive.google.com/file/d/18tiZS1Kil0RSjiGUYvyJS2SSfWhKMmp6/view?usp=sharing
Представлена до обговорення ОПП Маркетинг першого (бакалаврського) рівня вищої освіти заслуговує на підтримку та схвалення. ОПП враховує сучасні тенденції маркетингової науки, дозволяє нам, як здобувачам, отримати сучасні та затребувані на ринку праці навички та вміння. Практичне спрямування програми підкріплене практичною підготовкою (практиками) на підприємствах різних сфер діяльності, що забезпечує наближення навчання до реальних умов роботи. Освітні компоненти програми розташовані послідовно та логічно і враховують побажання здобувачів у частині поглиблення цифрових навичок та вмінь. 

Катерина Стафійчук, здобувачка 3-го курсу бакалаврата спец. 075 Маркетинг.
Підтримую Проект «Освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти» за 2024 рік, спеціальність 075 «Маркетинг», адже він є актуальним. Він дійсно спрямований на підготовку висококваліфікованих фахівців з маркетингу, здатних вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми, пов’язані з фахом. Програмні результати навчання майбутніх маркетологів відповідають вимогам сучасного ринку праці та необхідним запитам потенційних роботодавців. Як роботодавець, вважаю, що позитивним є введення в представленій до обговорення ОП нової освітньої компоненти -  «Маркетингова бізнес-аналітика», що відповідає вимогам часу.
Сергій Олексюк, директор інженерно-будівельної компанії ТОВ “ АКС-БУД”.
6 місяців тому
#57
Як зовнішній стейкхолдер хочу долучитися до публічного обговорення ОП « Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти у НУВГП. Освітня програма побудована з урахуваннями запитів від роботодавців і відповідає сучасному рівню запитів на фахівців маркетингового спрямування. Позитивом відзначаю наявність дисциплін правового та діджитал спрямування, оскільки фахівці з маркетингу повинні мати, окрім професійних, ще й правові знання та навички роботи в мережі інтернет.
Зубенко Анастасія, Провідний HR фахівець Вераллія Україна
6 місяців тому
#55
Ознайомлення з ОПП "Маркетинг" дає змогу констатувати, що підготовка здобувачів першого рівня вищої освіти забезпечується гармонійним поєднанням теоретичного та прикладного навчання.Варто відзначити передбачену ОП можливість побудови здобувачами індивідуальної траєкторії навчання, що реалізується завдяки наявності вибіркових компонент. Здобувач таким чином здійснює власний вибір дисциплін. Такий підхід ще раз підкреслює студентоцентризм побудови ОП та усього освітнього процесу, що відбувається у Національному університеті водного господарства та природокористування.
Анастасія Подорожна, керівник відділу маркетингу та реклами компанії "Група Смарт"
6 місяців тому
#50
Представлена до обговорення освітня програма «Маркетинг» актуалізує потребу у підготовці висококваліфікованих фахівців відповідно до запитів ринку праці. Перевагою ОП є орієнтація навчальних дисциплін на сучасні вимоги, що висуваються до фахівців з маркетингової роботи. Ця ОП дає змогу кожному майбутньому бакалавру сформувати необхідні загальні та професійні навички.
Павло Шевчук,
здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії за спеціальністю 075 «Маркетинг» у НУВГП.
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Хочу долучитися до обговорення як випускниця бакалаврату-2015 і магістратури-2017 за спеціальністю «Маркетинг» в НУВГП. Ця освітня програма підготовки бакалаврів з маркетингу вміщує ряд професійно-орієнтованих дисциплін, знання з яких високо затребувані теперішніми роботодавцями різних сфер господарювання. Також хочу відзначити високий рівень компетентностей та фаховості усіх розробників даної освітньої програми, оскільки знаю цих викладачів, а отримані від них знання є корисними в моєму професійному становленні.

Павлова Н.М. - Головний спеціаліст відділу інноваційно - інвестиційної політики Департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської ОВА
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" враховує особливості та вимоги сучасного розвитку маркетингового фаху, забезпечує студентів ґрунтовними знаннями в основних маркетингових дисциплінах. Ці знання слугують міцним фундаментом для подальшого навчання на магістерському рівні.
Завідувач сервісного центру КП «Рівненська обласна дитяча лікарня» РОР (де функціонує філія каф.Маркетингу НУВГП) Вовчик Н.М.
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
ОП «Маркетинг» складається з цілісного та збалансованого комплексу логічно взаємопов’язаних обов'язкових освітніх компонент, передбачає широкі можливості вибору дисциплін та практичну підготовку, чим створює належні умови для формування індивідуальної освітньої траєкторії та здобуття сукупності професійних і соціальних навичок, достатніх для маркетингової діяльності.

Олександр Вакулка, заступник директора з маркетингу НВФ "Продекологія"
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Представлена до обговорення освітня програма «Маркетинг» дає можливість розкрити в особистості усі таланти і не лише безпосередньо в сфері маркетингу. Грамотно підібраний спектр пропонованих дисциплін є вичерпним для здобуття студентами усіх необхідних компетентностей, хард та софт-скілів. Випускники та студенти бакалаврату освітньої програми "Маркетинг" в своїй абсолютній більшості є кваліфікованими, професійними та затребуваними фахівцями в галузі, про що говорить особистий досвід співпраці.
Віталій Прокопець, начальник відділу зв'язків з громадськістю НУВГП
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Проект ОП " Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 2024 р. має чітко сформульовані цілі за спец. 075. Склад ОК вказує на відповідність цілей та ПРН, а також враховує тенденції розвитку спеціальності. Склад вибіркових ОК дозволяє здобувачам ефективно формувати особисту освітню траєкторію навчання. Зміст ОП в цілому має чітку структуру, освітні компоненти взаємопов’язані між собою. Позитивно оцінюється запропонований склад вибіркових дисциплін,який дозволяє поглибити компетенції. ОП забезпечить якісну підготовку фахівців-маркетологів, здатних до швидкої адаптації до
сучасного бізнес-середовища.
Антонова Світлана доцент кафедри менеджменту та публічного врядування НУВГП,
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Запропонована до обговорення Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» актуалізує потребу в підготовці висококваліфікованих фахівців, відповідно до викликів часу. Перевагою освітньої програми є те, що вона формує у здобувачів загальні та спеціальні компетентності, що сприяє підготовці конкурентоспроможних фахівців на ринку праці.

Позитивним є те, що в програму включені освітні компоненти, предметом вивчення яких є поглиблене вивчення вузьких практичних сфер маркетингової діяльності, зокрема маркетингова бізнес-аналітика та діджитал-маркетинг. Однак, на мою думку, освітня програма значно виграла б, якби у ній була передбачена ще така освітня компонента як «Маркетинг в соціальних мережах». Що відповідає вимогам часу.

Наумчук М.В. директор ABN CENTR
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
ОПП Маркетинг першого (бакалаврського) рівня вищої освіти представлена на обговорення складає позитивне враження як структурно-цілісна та логічна програма, що орієнтована на здобуття висококонкурентної освіти у галузі маркетингу. Освітні компоненти представлені у програмі забезпечують програмні результати навчання, які відбивають сучасні вимоги роботодавців. Навички, вміння та знання у галузі маркетингу які пропонується здобути під час навчання дозволять випускникам виконувати свої професійні функції та бути висококваліфікованими та затребуваними фахівцями.
Назарій Демида, випускник бакалаврата спец. 075 Маркетинг 2020 року., фахівець з контролю якості "Західний центр інтернет послуг"
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Освітня програма« Маркетинг» бакалаврського рівня вміщує перелік предметів, які дають змогу студенту отримати достатнього рівня професійну підготовку в сфері маркетингової діяльності. Очевидно, що вони набувають навичок в сфері аналізу та прогнозуванню потреб ринку, просуванні продуктів чи послуг на ринку, залучанню нових клієнтів, використанні  різних маркетингових інструментів.

Кваліфіковані фахівці з маркетингу є надзвичайно важливими для будь-якої компанії, а також є цінними активами для нашого бізнесу.

Олександр Дікал, директор ПП " Шипшина"
·
6 місяців тому
·
3 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Переглянути повний допис