Університет

Інновації в практичній підготовці студентів-маркетологів: компетентнісно-орієнтований підхід до навчання у співпраці з компанією «Епіцентр К»

Інновації в практичній підготовці студентів-маркетологів: компетентнісно-орієнтований підхід до навчання у співпраці з компанією «Епіцентр К»

Традиційно у НУВГП протягом лютого студенти стаціонару мають можливість отримати нові знання, освоїти професійні компетенції, набути нові навички під час такої складової навчального процесу, як практична ставка. Цьогоріч для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» практична ставка організована як пілотний проєкт співпраці з одним з ключових стейкхолдерів фахової підготовки управлінсько-економічного напрямку – гіпермаркетом «Епіцентр К».

Компанія «Епіцентр К» є національним брендом та лідером у сфері непродовольчого ритейлу. Група компанії «Епіцентр К» об’єднує мережу торговельних центрів «Епіцентр», мережу мультибрендових спортивних магазинів INTERSPORT, онлайн-проєкт Epicentr.ua, аграрний напрямок та власні виробничі потужності.

Для забезпечення максимальної ефективності навчального процесу кафедра маркетингу погодила з представниками компанії 2 формати комунікацій: онлайн та офлайн (безпосередньо в магазині, з дотриманням всіх норм карантинного періоду).

Головний департамент навчання «Епіцентр К» розробив курс онлайн- лекцій для студентів-маркетологів. Навчання відбуваються щодня на платформі Zoom та торкаються ключових питань ефективного ритейлу: програми лояльності, дослідження ринку та поведінки споживачів, специфіки продажу дитячих товарів, організації інтернет-магазину тощо.

Студенти, які виявили бажання проходити офлайн навчання, мають можливість прослухати семінари від фахівців різних підрозділів гіпермаркету «Епіцентр» у Рівному, а також долучитися та спостерігати за роботою відділів у всіх напрямках.

Щиро вдячні керівництву гіпермаркету «Епіцентр» у Рівному, що погодилися всіляко сприяти практичній підготовці студентів-маркетологів, адже в умовах карантину сам процес організації та впровадження такого двохформатного інноваційного підходу є значним викликом. Однак ми впевнені, що саме така співпраця з потужними регіональними підприємствами дозволить студентам спеціальності «Маркетинг» здобути надзвичайно важливі фахові компетентності та стати конкурентоспроможними фахівцями. Сподіваємось на подальшу співпрацю!



назад