Університет

Валерій Маковецький: дві командиз Рівного на «Рекламному Полігоні»-2020 - й обидві в шот-листі

Валерій Маковецький: дві командиз Рівного  на «Рекламному Полігоні»-2020 - й обидві в шот-листі

23 листопада відбулося оголошення переможцівхакатону Рекламний полігон. У шорт-лист найскладнішої номінації “Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» стали одразудві командищо навчаються у Національномууніверситеті водного господарства та природокористування  –  MRT (Marketing RivneTeam) та Рекламні Леви.

Команда MRT (Marketing Rivne Team) представила досить провакаційний, з залученням популярного у мережі мему,  “ЧЬО ЧЕК” за брифом “Check in thewhite – вимагай фіскальний чек на техніку”. Партнери Проєкту – бренд «Фокстрот», ВалерійМаковецький та компанія Samsung ElectronicUkraine високо оцінили креативність командищонавчається у Національному університеті водного господарства та природокористування (мівне)

Друга команда, що навчається у “водному” та брала участь у Рекламному полігоні  –  це команда “Рекламні леви”.  Студенти презентувала рекламнукомпанію у помірковано-роз’яснювальному темпіКупувати з чеком чи без  –  вибір завжди буде за тобою?”

 1-е місце за бріфом «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» отримала “Baza, 19”  –  з Київського національного торговельно-економічного університету.  

  –  Ви всі зробили неймовірну роботу, - прокоментувала роботи учасниківщо потрапила у шорт-лист, піар-менеджерка бренду «Фокстрот» Оксана Ковальчук.  –   Я думаю, що ваші роботи не будуть відлежуватися на полицях

  –  Вітаю студентів Національного університетуводного господарства та природокористування (м. Рівнеіз відзнакою в номінації білих продавців та імпортерів,  –  підбив підсумки співзасновник бренду «Фокстрот» Валерій Маковецький.   –  Рекламний полігон підняв одну з актуальних тем української економіки  –  засилля сірого імпорту та порушення прав споживачаБо саме складна техніка, ввезена в Україну нелегально, продаєтьсябез фіскального чеку. Що веде до низки ризиків для покупцяДякую креативним студентам Рівногояківзяли участь у створенні корисного для покупціврекламного продукту. Дві команди - й обидві у шорт-листіЦе переконливий результат студентівта викладачів університету

 –  «Рекламний Полігон» порушив тему “Check inthe white – вимагай фіскальний чек на техніку», бовона резонує з кампанією маркування офіційнихпродуктів, яку Samsung розпочала цього року. Компанія Samsung закликає купувати тількисертифіковану продукціющо має весь функціоналі захистдоступний для українського ринку,  –  заявила під час церемонії нагородження ОленаГетманчук, PR менеджер «Samsung ElectronicsУкраїна».   

Крім шорт-листу за бріфом “Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку», команда MRT (Marketing Rivne Team) з Національногоуніверситету водного господарства та природокористування виборола ще й 1-е місце за бріфом «Безпечне водокористування для населеннята бізнесу!» від Партнера Проєкту компанії PepsiCoUkraine

Студенти MRT (Marketing Rivne Team) з Національного університету водного господарствата природокористування (м. Рівне) представили маркетингову стратегію “Перезавантаж свідомість”. У своєму проєкті студенти показали прикладинераціонального використання прісної воді, а такожможливі наслідки. У якості лейб-мотиву була взята тема алкогольного сп’яніння та похмілляякіможливо, на думку студентівблизька молоді. Для презентації ідеї були використані агресивні базовікольори  –  чорнийкраснийбілийПрезентаціюдоповнив відеоролик з кадрами зі студентськоївечірки та сценами похмільного синдрому, якийзнімається водою. 

Рекламний Полігон, як самостійний проєкт, проводиться з 2016 року. У 2020 році Рекламнийполігон відбувся онлайн. У ньому взяло участь 17 команд. На розсуд учасників було представлено 3 бріфи на актуальні соціальні теми. Дві теми стосувалися екологіїтретя  –  економіки, а самепроблеми засилля чорного та сірого імпорту у сфері складної техніки на гарантії та ігноруванняправ споживача частиною продавцівСтудентистворили самостійний рекламний продукт  –  соціальну рекламу  –  за 48 годин.

 

Кафедра маркетингу



назад