Університет

Зустріч з випускниками спеціальності Туризм

Зустріч з випускниками спеціальності Туризм

12 травня 2020 року кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи організовано он-лайн зустріч випускників спеціальності «Туризм» (2017 р.) із студентами денної форми навчання спеціальностей 242 «Туризм» та 241 «Готельно-ресторанна справа». На зустрічі було 45 учасників.

Мета зустрічі – ознайомлення студентів 1-4 курсів з можливості працевлаштування випускників в українські та закордонні туристичні фірми: практичний досвід; особливостями функціонування туристичного бізнесу в умовах пандемії; перспективи розвитку туризму на найближчу перспективу.

Відеозв’язок мав міжнародний рівень. Так, випускник 2017 року спеціальності «Туризм» Дмитро Редька розповів про свою роботу, знаходячись на робочому місці, круїзному лайнері, і знаходився в відеорежимі прямуючи з Сінгапуру до екватору. Дмитро ознайомив з можливостями роботи наших випускників на круїзних лайнерах порівнявши роботу в трьох закордонних фірмах. На сьогоднішній день він відвідав 30 країн світу. Марія Мельник розповіла про особливості роботи в сучасних умовах карантину у туристичних агенціях, на прикладі ТА «Синдбад-Теревел-С», м. Рівне. Працевлаштування та роботу майбутніх фахівців в готельному господарстві, на прикладі Республіки Польща та Болгарії, представив Микола Шевчук.

Дмитро Редька:

З січня 2018 та до вересня 2018 року я працював у американській круїзній компанії "Carnival Cruise Line" на позиції asst.waiter (помічник офіціанта).

На той момент я не так хотів працювати на кораблях, як просто мріяв побачити США і таким чином я знайшов шлях туди потрапити. А позицію помічник офіціанта я вибрав через те, що на початкових етапах роботи я розумів, що потрібно буде удосконалювати рівень англійської мови, а вже потім претендувати на кар’єрне зростання.

Після першого контакту я, маючи бачення, що таке круїзна індустрія та підтягнувши англійську мову на початку 2019 почав працювати в ізраїльській компанії "Mano" на позиції "Bartender" тобто бармен. Саме ця позиція була для мене набагато ближче тому, що в Україні довгий час я мав досвід роботи барменом. Але нажаль сама компанія не виправдала моїх сподівань по всіх факторах, починаючи від заробітної плати і закінчуючи умовами проживання на кораблі. Тому, після трьох місяців роботи, було прийняте рішення звільнитися за власним бажанням. Після такого досвіду я собі сказав, що працювати потрібно в компанії з відмінною репутацією.

У 2019 році пройшов успішно інтерв'ю на позицію Bar Server в американську компанію Royal Caribbean, яка неодноразово була визнана, як найкраща круїзна компанія світу. В кінці 2019 року я потрапив на корабель Spectrum of the Seas, який був збудований у Німеччині в тому ж самому році і є найновішим лайнером компанії.

Моя позиція Bar Server (офіціант бару) включає в себе роботу, як і бармена так і роботу офіціанта (лише напоїв). А барів у яких доводиться працювати на найбільших кораблях нараховується 34 і вони всі різні. Від кав'ярень Starbucks до іспанських барів та англійських класичних пабів.

На даний момент я повністю задоволений своєю посадою та компанією в якій працюю. Хоча для цього знадобилося два роки часу. Цікавим також є те, що на момент захисту дипломної роботи в НУВГП в 2017 році одразу на наступний день у мене була співбесіда в Києві на компанію "Carnival". Вийшло так, що роботу після закінчення університету я отримав всього за один день. 

 

Марія Мельник, випускниця 2017 року спеціальності «Туризм», приблизно через місяць після отримання диплому влаштувалась у туристичну агенцію «Синдбад-Теревел-С» на посаду менеджер з туризму:

Цю посаду я отримала доволі просто, враховуючи що будь-якого досвіду роботи попередньо я не мала. Але перевагою були знання, отримані в університеті та доволі впевнене володіння іноземними мовами.

Спочатку працювати було надзвичайно захопливо і в певних моментах непросто, адже не було з ким порадитись через постійні відрядження керівника агенції. З часом я поступово набиралась практичного досвіду. До основних обов’язків входило консультація та бронювання клієнтам турів, бронювання готелів, квитків, робота з рекламним наповненням сайту та ведення сторінок у соц.мережах; співпраця з страховими компаніями, банками; відрядження, відвідування рекламних турів та конференцій. Також іноді я сама їду відпочивати, тим самим досліджуючи готель, ресторан щоб знати деталі якими можна поділитись з клієнтами і яких точно не знайдеш у відгуках на різних сайтах.

Починаючи з 2018 року ми почали розробляти автобусні тури Україною. Найбільше цікавились школи, коледжі та ВНЗ. Важливо відмітити, навіть якщо школа, яка знаходиться в невеличкому населеному пункті нашої області хотіла на екскурсію, то ми ніколи не відмовляли. Навіть попри певні складнощі з логістикою (не кожен водій погодиться їхати аварійною дорогою).

Особисто для мене найголовнішим в цій роботі є задоволені і вдячні туристи, наповнені радісними емоціями і спогадами.

Також, важливим моментом є те, у данній роботі та і взагалі була корисна практика в університеті. За 4 роки навчання я проходила практику в готелі, ресторані, що дало змогу зрозуміти як все працює з середини.

Наостанок хочеться зазначи що найголовніше це використовувати можливості, які випадають нам в житті. Досвід у різних сферах дозволяє людині не тільки саморозвиватись, але й мати достатньо бажання та сил займатись тим що подобається.

 

Микола Шевчук:

З червня 2018 та до вересня 2018 року, я проходив стажування від кафедри Туризму НУВГП в Болгарії (курорт Elenite) в готелі «Royal Bay», який входить до відомої болгарської готельної мережі «Victoria Group Hotel and Resorts», працюючи в ресторані на позиції офіціант.

Плануючи в майбутньому працювати в туристичній сфері за кордоном, я вирішив спершу здобути досвід таким чином, так як університет надавав таку можливість, і починати потрібно було з простішого (не маючи досвіду в готельно-ресторанному бізнесі).

Після стажування, я зрозумів, що потрібно рухатись вперед в цьому напрямку і розвиватися.

У 2019 році я заключив контракт з іншим готелем «Green Mountain Hotel & Apartments», який знаходиться в гірськолижному місті Карпач на Заході Польщі, та спеціалізується на зимовому відпочинку. Це п’ятизірковий готель який входить до готельної мережі «Osada Śnieżka».

Працюючи на посаді Buffet waiter (офіціант буфету), через 3 місяці я зміг відкрити іншу для себе посаду таку як hostess (Хостес), не маючи високих знань польської мови, але так як готель орієнтується на гостей з інших європейських країн мої знання англійської мови мені допомагали.

На даний момент я задоволений, що вибрав роботу в туристичній галузі, тому наступним випробуванням для мене буде робота на круїзних лайнерах, яку я планую здобути найближчим часом.

 

Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи



назад