Університет

Студент-маркетолог – переможець Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

Студент-маркетолог – переможець Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

Вітаємо переможця другого туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 "Маркетинг".

Відповідно до рішення Кабінету Міністрів України щодо запровадження карантину для всіх типів закладів освіти незалежно від форм власності і сфери управління, листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-154 від 11.03.2020, базовим закладам вищої освіти з проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей рекомендується з 12 березня по 24 квітня 2020 року відмінити проведення другого етапу ІІ туру Конкурсу – підсумкові науково-практичні конференції або провести їх у режимі відеоконференцій.

Тернопільський національний економічний університет прийняв рішення відмінити проведення другого етапу ІІ туру Конкурсу – підсумкову науково-практичну конференцію та підвести підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт  у 2019/2020 н.р. за результатами першого етапу ІІ туру.

Згідно з опрацьованими результатами оцінювання робіт у першому та у другому турі конкурсною комісією були визначені переможці, серед яких виборов перемогу та отримав диплом ІІІ ступеня студент IV курсу ННІЕМ, групи МАР-41 Полонський Олексій Олександрович із роботою на тему «Особливості рекламної діяльності у галузі фізичної культури та спорту» (науковий керівник -   старший викладач кафедри маркетингу Коротун Ольга Петрівна).

Колектив кафедри маркетингу вітає переможця і керівника з гідним представленням НУВГП на всеукраїнському рівні та бажає подальших наукових здобутків!

 

Кафедра маркетингу



назад