Університет

Практична підготовка студентів спеціальності «Маркетинг»

Практична підготовка студентів спеціальності «Маркетинг»

Завершився перший тиждень практичної підготовки студентів спеціальності «Маркетинг», що передбачає як проведення практичних занять та тренінгів на базі НУВГП, так і здобуття професійних навичок на філії кафедри, інших підприємствах та установах. Протягом цього тижня студенти знайомилися з особливостями маркетингової діяльності в ІТ-індустрії. Зокрема, директором прогресивної ІТ-компанії «Заграва Геймз» Олексієм Михасюком в новому сучасному офісі компанії було проведено лекції на тему «Маркетинг в ігровій індустрії» та окреслено основні професійні вимоги до маркетологів у цій сфері, адже основним напрямком діяльності «Заграва Геймз» є розробка казуальних match-3 ігор для широкої аудиторії, що, однозначно, потребує, як висококласних спеціалістів з ІТ-технологій, так і креативних маркетологів.

Також протягом першого тижня підготовки на базі Наукової бібліотеки НУВГП за соціальною технологією «Управлінський поєдинок», розробленою засновником Таллінської школи менеджерів Володимиром Тарасовим, студенти освоювали практичні прийоми управління поведінкою споживачів шляхом вирішення конфліктних ринкових ситуацій. Освоєння новітніх методик навчання комунікацій, вирішення конфліктів, спорів здійснюється у результаті співпраці кафедри маркетингу з Рівненським регіональним відділенням Української асоціації маркетингу.

Завершився перший тиждень практичної підготовки студентів спеціальності «Маркетинг» подією в Майстерні міста Рівне «Коли брендинг стає брендингом? Case-study та аналітика», в рамках якої графічний та діджитал дизайнер, арт-директор, розробник лого та основ брендингу НУВГП Олександра Корчевська-Цехош окреслила відповідь на 5 «чому» у сфері брендингу: чому існують неуспішні бренди, чому бренди стали важливими, чому іноді брендинг перетворюється у виключно зміну логотипу та девізу, у чому майбутнє брендів і чому розвиток локальних історій стане трендом наступних десяти років. Огляд кращих кейсів українського та іноземного брендингу, особливо брендингу міст та територій і їхній аналіз від спікера дозволив студентам краще зрозуміти, яким же насправді має бути бренд і чому його створення вимагає значно більше уваги, ніж здається на перший погляд.

 

Кафедра маркетингу

 



назад