Університет

Напиши про кіберспорт

Напиши про кіберспорт

Кіберспортивний портал EGamersWorld в період з 20 вересня 2019 року до 20 грудня  2019 року проводить конкурс авторських робіт «Напиши про кіберспорт». Конкурс буде цікавий всім любителям змагальних комп’ютерних ігор.

Для участі у конкурсі необхідно написати статтю (або прес-реліз чи огляд), пов’язану з кіберспортом або комп’ютерними іграми,  і надіслати на поштову адресу promo@egamersworld.com .

Участь у конкурсі безкоштовна.

Після збору та вивчення всіх надісланих робіт будуть відібрані 3 кращі роботи, а її автори отримають призи:

  • 1 місце – навушники HyperX Cloud Stinger Core;

  • 2 місце – клавіатура Trust GXT 285 Advanced і миша Bloody V7M;

  • 3 місце – ігрова поверхня HyperX Fury S Pro NaVi Edition.

Вимоги до учасників

У конкурсі можуть брати участь студенти будь-яких закладів освіти, будь-якої форми навчання.

Вимоги до робіт

Мова роботи – українська, російська.

Мінімальний розмір роботи – 2300 символів без урахування пробілів.

До участі в конкурсі приймаються тільки роботи, які раніше не були опубліковані в мережі інтернет.

Роботу бажано оформити в середовищі редагування Google Docs, а посилання на роботу вказати у формі зворотного зв’язку. Також можна оформити роботу у файлі будь-якого текстового формату. У цьому разі документ необхідно завантажити на будь-який файлообмінний сервіс (Google Drive тощо) і у формі зворотного зв’язку вказати посилання на завантаження цього документа.

В документі з роботою необхідно зазначити:

  • прізвище та ім’я;

  • контактний email;

  • назву навчального закладу.

Визначення переможців

Визначення переможців буде проводити редакційна колегія ресурсу EGamersWorld, а результати конкурсу будуть опубліковані 25 грудня 2019 року у наступних джерелах:

Порядок вручення призів

Призи переможцям будуть відправлені із залученням кур’єрських служб доставки до 20 січня 2020 року.

З усіх питань щодо конкурсу  можна писати на пошту promo@egamersworld.com

Що таке кіберспорт?

Кіберспорт, Еспорт спортивні змагання з відеоігор. Історія електронного спорту почалася з гри Quake, яка мала режим мережевої гри через LAN або інтернет. Завдяки популярності гри Doom, в 1997 році в США з’явилася перша ліга електронного спорту – Cyberathlete Professional League (CPL). Відтоді з’явилося багато нових ліг із кіберспорту.

У кіберспорті себе можуть знайти не тільки гравці, але і представники широкого спектру професій – програмісти, дизайнери, IT-фахівці, фахівці в галузі телебачення, маркетологи, журналісти, спортивні аналітики, психологи, медики, фахівці в галузі суспільних відносин, фахівці з туризму та багато інших.

 



назад