Від Олексій Володимирович Парфенюк на Четвер, 04 травня 2023
Опубліковано в Громадські обговорення
Відповіді 3
Вподобання 0
Перегляди 475
Голоси 0
Запрошуємо роботодавців, студентів, викладачів та всіх зацікавлених осіб до публічного обговорення Проекту ОПП "Цифрові технології дистанційної освіти" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015 "Професійна освіта" від 2023 року, що знаходиться за посиланням https://drive.google.com/file/d/1aVJDcIA1uXq6blk2lOWr063uD5FJ4I5w/view?usp=share_link
Пропоную доповнити п.3 словами такого змісту: ... та завершується видачею документа встановленого зразка про присудження ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації...
·
1 рік тому
·
0 Вподобання
·
0 Голоси
·
0 Коментарі
·
Я б хотіла запропонувати збільшити кількість годин Дискретної математики, адже дана дисципліна допомагає формувати абстрактне мислення та розвивати аналітичні навички, які є надзвичайно важливими. Особисто для себе я визначила декілька переваг:
- по-перше, розвиток логічного та критичного мислення;
- по-друге, засвоєння фундаментальних концепцій дискретної математики, що дає нам міцну базу для подальшого вивчення суміжних дисциплін.
Вважаю, що дискретна математика розширює наш математичний "багаж" знань та сприяє підготовці до сучасних викликів, розвитку алгоритмічного та аналітичного мислення, було б чудово приділити цій дисципліні більше часу для її кращого засвоєння.
·
1 рік тому
·
0 Вподобання
·
1 Голоси
·
1 Коментарі
·
Я абсолютно погоджуюся з твердженням, що збільшення кількості годин Дискретної математики може значно поліпшити абстрактне мислення та аналітичні навички студентів. Навіть якщо студент не планує займатися математикою як професією, ці навички будуть корисними в будь-якій іншій галузі.

Окрім викладання ''Дискретної математики'', також важливо розглянути дисципліну "Математична логіка та теорія алгоритмів". Ця дисципліна допомагає розуміти логічні основи обчислювальних процесів, а також навчає методам формального доведення та вивченню властивостей алгоритмів.
Математична логіка є основою для розвитку точних доказів та алгоритмів, що необхідні для програмування. Теорія алгоритмів дає розуміння того, як розв'язати проблему з використанням ефективних алгоритмів. Обидві дисципліни допоможуть студентам підготуватися до розв'язування складних завдань, що є необхідним у сучасному світі.

Для майбутніх програмістів, математична логіка та теорія алгоритмів є важливою основою для розуміння принципів комп'ютерних наук. Вона допомагає розвивати навички аналізу, абстракції та розв'язання складних проблем, що є необхідними у сфері програмування. Також вона має важливе значення для педагогів, оскільки допомагає розвивати логічне мислення учнів, навчити їх аналізувати проблеми та застосовувати логічні механізми у своїй роботі.

Таким чином, збільшення кількості годин ''Дискретної математики'' разом з вивченням ''Математичної логіки та теорії алгоритмів'' може значно покращити математичну освіту студентів, а також їх аналітичні та проблемно-орієнтовані навички, що важливо для їхньої подальшої кар'єри і сприятиме підготовці студентів до сучасних викликів у сфері комп'ютерних наук та освіти.
Також хочу запропонувати вивчати лише "Професійну педагогіку", а звичайну дисципліну, що має назву "Педагогіка" - вилучити. На мою думку, всі необхідні навички ми здобуваємо з інших дисциплін, як-от "Методика навчання інформатики", "Психологія", "Методика професійного навчання" та "Філософія". Слід зазначити, що більшість студентів обирають дану спеціальність через напрями в IT-сферу, тому я вважаю, що варто додати більше веб-технологій, програмування тощо.
·
1 рік тому
·
0 Вподобання
·
1 Голоси
·
1 Коментарі
·
Освітня програма "Цифрові технології дистанційної освіти" відноситься до галузі знань Освіта/Педагогіка. Дисципліна "Педагогіка" є основною дисципліною цього напрямку. Тому вона є обов'язковою і дискутувати можна лише про кількість кредитів та форму подання матеріалу. При бажанні можна організувати зустріч з викладачем обох дисциплін та обговорити всі робочі питання.
Переглянути повний допис