Розвиток персоналу
Формування нової генерації науково-педагогічного та педагогічного персоналу університету, що володіє сучасними науковими знаннями з використанням новітніх навчально-інформаційних технологій та іноземними мовами, спроможного до роботи в умовах інституціональної відкритості університету, орієнтованого на академічну мобільність здобувачів вищої освіти, що сповідує цінності чесності, взаємопідпримки, поваги до прав та свобод, відповідальності, активного опору корупційним проявам і плагіату.
Основними завданнями є:
- передбачити в колективному договорі всі державні гарантії науково-педагогічним та педагогічним працівникам;
- встановити відповідність науково-педагогічного та педагогічного складу новим ліцензійним та акредитаційним вимогам;
- розробити механізм надання пропозицій випусковими кафедрами університету стосовно подання кандидатур науково-педагогічних працівників до складу науково-методичних комісій МОН України з розробки стандартів освіти та експертних рад;
- оголошувати про конкурсний відбір науково-педагогічних працівників університету українською та англійською мовами;
- проводити сертифікацію та ліцензування викладачів за обов’язковими видами робіт перед конкурсним відбором;
- розробити порядок визнання здобутих в іноземних навчальних закладах ступенів вищої освіти та наукових ступенів;
- контролювати суміщення посад керівників університету різних рівнів;
- створити та реалізовувати систему нових моделей підвищення професійної кваліфікації та перепідготовки науково-педагогічних та педагогічних працівників;
- запровадити систему академічної мобільності науково-педагогічних та педагогічних працівників, розробити відповідне положення;
- запровадити механізм надання творчих відпусток здобувачам наукових ступенів, розробити відповідне положення;
- підвищувати кваліфікацію науково-педагогічних працівників стосовно розвитку дослідницької компетентності;
- активізувати роботу осіб, які закінчили аспірантуру та не захистили дисертації;
- запровадити системи оплати праці за контрактом з фіксованою мінімальною межею та системою мотиваційних коефіцієнтів.
Стимулювати формування нової поведінки викладачів, яка базується на науковому світогляді, критичному і незалежному мисленні, культурній відкритості та толерантності, розвиненому почутті власної гідності. Підвищити соціальний статус науково-педагогічних та наукових працівників.