Інтеграція освіти і науки
Реалізацію освітнього процесу організовувати з метою інтеграції до Європейського освітнього та наукового простору шляхом поєднання академічної та прикладної складової навчання на дослідницько-інноваційній основі. Використовувати закордонний досвід та, зберігаючи унікальну національну освітню особливість, залучати науковців-дослідників до розробки освітніх програм, здобувачів вищої освіти – до проведення наукових досліджень, доповнювати традиційні способи навчання самостійною роботою студента під керівництвом викладача, реалізовувати індивідуальні траєкторії навчання.
Основними завданнями є:
- визначити поняття здобувача вищої освіти та відобразити його в Положенні про організацію навчального процесу;
- вивчити закордонний досвід академічної свободи та мобільності здобувачів вищої освіти та розробити відповідне положення;
- відобразити іноземний досвід в Положенні про організацію навчального процесу, в т.ч. європейської накопичувальної кредитно-трансферної системи;
- запровадити освітні послуги для осіб з особливими потребами та створити відповідний підрозділ та положення;
- розширювати дистанційну форму навчання, у тому числі, для осіб із особливими потребами;
- вивчати зарубіжні стандарти сертифікації освітньої діяльності;
- запровадити одночасне навчання за декількома освітніми програмами у кількох закладах вищої освіти, розробити відповідне положення;
- запровадити програму обміну студентами з вітчизняними та зарубіжними закладами вищої освіти, розробити відповідне положення;
- враховувати матеріали зарубіжних навчальних закладів в процесі розробки навчальних планів за новими галузями знань;
- випусковим кафедрам розвивати та готувати освітньо-наукові програми за рівнем підготовки доктора філософії;
- реалізувати спільні докторські програми в т.ч. із зарубіжними закладами вищої освіти;
- розробити положення про екзаменаційну комісію;
- оновити рекомендації стосовно підготовки єврододатка;
- розробити положення про видачу документів про освіту з відзнакою;
- запровадити механізм видачі власних документів про освіту за неакредитованими освітніми програмами, розробити відповідне положення;
- запровадити механізм видачі документів про освіту за спільними освітніми програмами, розробити відповідне положення;
- запровадити механізм видачі подвійних документів про освіту, розробити відповідне положення;
- створити реєстри документів про освіту;
- у процесі формування навчальних планів уточнити і передбачити вільний вибір навчальних дисциплін студентами, розробити відповідне положення;
- погоджувати в обов’язковому порядку нові навчальні плани з асоціаціями роботодавців та корегувати їх відповідно до потреб виробництва;
- оприлюднювати розроблені і затверджені навчальні плани;
- окремі види навчального навантаження, зокрема курсові роботи та проекти, дипломні роботи та проекти, виробничі практики, спрямовувати на вирішення різноманітних завдань університету;
- у процесі розробки навчальних планів передбачати спеціалізації;
- резервувати ставки для запрошення викладачів з вітчизняних та іноземних ВНЗ;
- активно розвивати електронний документообіг та інформаційні системи в організації навчального процесу;
- створити на кожній випусковій кафедрі науково-практичну лабораторію для проведення занять із магістрами та наукової роботи студентів;
- розробити концепцію поєднання навчальної та наукової складових у навантаженні науково-педагогічних працівників;
- розробляти спільні освітні програми на основі програм закордонних навчальних закладів;
- створити на базі університету навчально-науково-виробничі комплекси, у т.ч. з іншими навчальним та науковими закладами відповідно до потреб, розробити відповідне положення;
- визначати норми часу за різними видами навчальної роботи та створити механізм управління навчальним навантаженням, розробити відповідне положення;
- розробити власні експериментальні освітні програми та навчальні плани для університету;
- запровадити механізм заміщення вакантних посад (конкурсний відбір) науково-педагогічних працівників і розробити відповідне положення;
- запровадити механізм формування штатів кафедрами та розробити відповідне положення;
- запровадити механізм рейтингування досягнень учасників навчального процесу та розробити відповідне положення;
- удосконалити положення про надання додаткових освітніх послуг;
- удосконалити положення про порядок відрахування, переривання навчання, поновлення та переведення здобувачів освіти;
- запровадити механізм організації навчального процесу як системи відповідних положень та документів, розробити відповідне положення;
- у розкладі викладачів відображати все навчальне навантаження в межах 600 годин;
- організувати облік часу за видами навчального навантаження науково-педагогічних працівників, розробити відповідне положення;
- удосконалити положення про проходження виробничої практики на базах практики;
- вивчати досвід проходження виробничих практик закордонними здобувачами вищої освіти;
- запровадити практику участі викладачів провідних закладів вищої освіти України та іноземних викладачів у навчальному процесі університету, розробити відповідне положення;
- засвоїти та запроваджувати викладачами університету новітні інтерактивні, індивідуалізовані, командні та проектні навчальні технології;
- забезпечити зв’язок освітнього процесу університету з додатковим та корпоративним навчанням провідних підприємств різних галузей;
- включати дослідницькі компетентності в освітні програми магістерської підготовки;
- запровадити освітні програми, розроблені на основі результатів сучасних власних досліджень науково-педагогічних працівників;
- визначити сучасні пріоритетні галузі розвитку національного господарства України для проведення наукових досліджень та підготовки фахівців;
- розробити нову доктрину науково-дослідної роботи за іноземним зразком;
- вивчити питання створення спеціалізованих вчених рад для присвоєння наукового ступеня доктора філософії;
- розробити положення про університетські гранти для проведення наукових досліджень за кордоном молодими вченими;
- реформувати діючі спецради із захисту кандидатських і докторських дисертацій в докторські та докторів філософії;
- розвивати «Вісник НУВГП» до рецензованого фахового видання та створювати нові збірники наукових праць;
- проводити аналіз державних цільових програм;
- брати участь у міжнародних дослідницьких і моніторингових проектах;
- створювати центри колективного використання наукового та інноваційно-виробничого обладнання;
- вивчати та застосовувати досвід провідних вітчизняних та закордонних навчальних закладів щодо організації роботи наукових бібліотек та особливостей обслуговування читачів;
- запровадити закордонні стажування працівників сектору грантових програм;
- створити наукові товариства студентів, розробити відповідне положення;
- забезпечити широкий доступ науково-педагогічних та наукових працівників до міжнародних наукометричних баз.