За результатами стажування студенти заповнюють анонімні анкети, у яких оцінюють ступінь набутих компетенцій, зазначають свої очікування від практики, а також те, наскільки вони здійснилися. Усі відгуки про роботу в лабораторії є позитивними. Окремі з них наведено нижче.

 

 

Період стажування: з 14.09.2016 р по 19.10.2016 р.

Студенти  ІІІ курсу напряму підготовки "Менеджмет" і "Маркетинг" та V курсу спеціальностей «Менеджмент організацій і адміністрування», "Менеджмент інноваційної діяльності", "Менеджмент природоохоронної діяльності" (магістри) 

 
 
 
  

 

Період стажування: з 27.01.2014 р по 31.01.2014 р.

Студенти  V курсу спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» (спеціалісти)

Офіс-менеджер: «…Я очікувала отримати досвід, який в подальшому використати на роботі. Найбільше сподобалася робота в команді, спробувати себе в ролі офіс-менеджера, відчути на практиці, як виконувати накази, приймати найбільш ефективні рішення, навчитися краще виявляти у своїй роботі "плюси" і "мінуси…"

Директор (дублер директора)«…НТЛ мені сподобалася, її потрібно розвивати і тривалість повинна бути більшою від 2-3 тижнів. Це цікавіше, ніж просто пари, продумуйте, як це об’єднати…»

 

Директор: «…Очікувала набути практичного досвіду роботи в реальних умовах, маючи можливість попоробувати себе на різних посадах, працювати з різними офісними програмами, приймати рішення. Насправді виявилося все складніше, оскільки видані розпорядження і накази ніхто не читав і не слідкував за їх виконанням, відповідно багато запланованих зустрічей було зірвано через несерйозність працівників. Найбільше сподобалося приближення до реальної організації, можливість делегування повноважень, можливість приймати колективні рішення, обробляти документацію, організовувати зустрічі, презентувати виконану роботу…»

 

Маркетолог: «…Хотів навчитися працювати в команді, відчути як це - працювати на реальному підприємстві. Всі очікування здійснилися…»

 

Начальник планово-економічного відділу: «…Сподівалася навчитися працювати в команді, приймати рішення, делегувати повновадження. Всі очікування здійснилися…»

 

 Менеджер з персоналу«…Весело проведений час з користю для майбутньої професії. Всі очікування здійснилися. Найбільше сподобалася робота у згуртованій команді…»

 

Економіст з планування: «…Я відвідував практику з надією покращити всої практичні навички роботи в команді, навчитися формувати й обробляти первинні документи. Найбільше сподобалося працювати зі спеціалізованими програмами та робота в команді…»

  

Період стажування: з 03.02.2014 р по 14.04.2014 р.

Студенти  ІІІ курсу напряму підготовки "Менеджмет" та V курсу спеціальностей «Менеджмент організацій і адміністрування», "Менеджмент інноваційної діяльності", "Менеджмент природоохоронної діяльності" (магістри)  

 

 Маркетолог: «…Очікувала навчитися працювати в команді, відчути атмосферу роботи на підприємстві. Сподівання виправдалися в тому, що віртуальне підприємство і робота на ньому дуже схожі до реального…»

 

Офіс-менеджер: «…Хотіла навчитись складати первинні документи, отримати невеликий досвід на підприємстві. Очікування вцілому виправдалися. Я для себе зрозуміла на скількискладна професія "менеджер". Найбільше сподобався колектив на підприємстві, згуртованість."

 

Директор: «…Очікування чогось нового. Набути практичних навичок. Відчути себе в ролі директора. Сподівання виправдалися. Це дійсно не звична для мене практика. Набуваються потрібні навички та якості менеджера…»

 

Начальник відділу управління персоналом: «…Очікувала перебувати в атмосфері функціонування реального підприємства і перевірити, чи моя теоретична підготовка в університеті відповідає навичкам, які необхідні при працевлаштуванні. Найбільше сподобався колектив, максимальна наближеність до реальної ситуації…»

 

 Логіст: «…Здобути певні навики на посаді логіста. Відчути роботу в команді на підприємстві. Сподівання виправдалися, я відчув що працюю насправді на підприємстві, а не віртуально…»

Період стажування: з 02.09.2014 р по 07.10.2014 р.

Студенти  V курсу спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» (спеціалісти)

 

 Директор:  "Практика була на високому рівні; ми реально змогли побачити та відчути на собі певні посади, обов'язки та виконання завдань. Сподобалося працювати в команді, організовувати свята, делегувати повноваження та загалом дана посада!!!"

 

 Комерційний директор: "Очікувала побачити реальну роботу підприємства, попрацювати в колективі і навчитися давати розпорядження, керувати і, водночас, отримувати і виконувати. Виправдалися і навіть більше, оскільки теорія значно відрізняється від практики. Вважаю, що й надалі потрібно розвивати віртуальне підприємство і навчати надалі студентів".

Інспектор з кадрів: "Очікування від практики виправдалися. Я навчилася складати і обробляти первинні документи, отримала вміння працювати в 1С: Бухгалтерії".

 

 Менеджер зі збуту: "Хотів набути навичок продажів, відчути себе на робочому місці і побачити, що я вмію. Очікування виправдалися, навчився працювати в 1С, побачив як потрібно вести аналітичну роботу. Найбільше сподобалася робоча атмосфера".

 

 Менеджер з персоналу: "Прагнула оволодіти всіма навиками конкретної роботи, отримати уміння працювати в команді, готувати і приймати рішення, уміння працювати зі спеціальними програмами. Під час практики навчилась працювати в команді, працювати із спеціальними програмами. Найбільше сподобалося наближеність роботи до реальної роботи на підприємстві".

 

Період стажування: з 03.02.2015 р по 14.04.2015 р.

Студенти  ІІІ курсу напряму підготовки "Менеджмет" і "Маркетинг" та V курсу спеціальностей «Менеджмент організацій і адміністрування», "Менеджмент інноваційної діяльності", "Менеджмент природоохоронної діяльності" (магістри) 

Менеджер з постачання: Будучи «на посаді» менеджера з постачання, я складала договори купівлі- продажу, працювала з програмою «1С:Підприємство», складала план закупівель продукції на 2015 рік, відповідала за закупівлю сировини для фасування продукції, яку продає підприємство, за її доставку на склади та доставку вже фасованої продукції покупцям.

Маркетолог: На практиці, як справжній маркетолог, я розробляла Маркетинговий план підприємства, де пропонувала ряд дій за для збільшення обсягів просування товару, з метою пошуку постійних покупців нашої продукції, тобто участі у тендерах на закупівлю круп на короткострокові чи довгострокові періоди. Також я запропонувала нову упаковку для фасування круп. Я займалася просуванням нашого продукту у державних закупівлях.  Найбільше на практиці нам сподобався наш колектив. Ми працювали у найбільшому відділі – «Маркетингу і логістики». Нас працювало 7 працівників. Колектив мав дружні стосунки, тому роботу ми виконували із задоволенням та легкістю. На нашу думку, «дружність колективу» є одним із головних факторів для продуктивної роботи. Поряд із позитивними емоціями від такої практики, виникали й деякі труднощі. Наприклад, із освоєнням нових для нас програм («Бітрікс24», «1С:Підприємство»).

Більш детально з відгуком студентів-маркетологів можна ознайомитись тут.

  

Період стажування: з 03.03.2016 р по 10.06.2016 р.

Студенти  ІІІ курсу напряму підготовки "Менеджмет" і "Облік і аудит" та V курсу спеціальностей "Менеджмент організацій і адміністрування", "Менеджмент інноваційної діяльності", "Менеджмент природоохоронної діяльності",  "Управління проектами" (магістри) 

  

Інспектор з кадрів: Частково виправдалися в тому, що я навчилась користуватись програмою 1С Бухгалтерія, маю уявлення про організацію роботи на підприємстві, взаємодію між відділами.

  

Начальник планово-економічного відділу: Формальні моменти в роботі підприємства стали зрозумілими. Сподобався інтерес засновників, повноцінні пояснення виконання будь-якого завдання: доступно та коротко.

  

В.о. директора: Мої сподівання щодо проходження практики частково виправдались. Отримала досвід у прийняттті рішень, налагодженні комунікацій, ознайомилась із спеціальними програмами,  особливо 1С.

  

Документознавець: Мої сподівання про проходження практики в ТОВ "Агробізнес" цілком виправдалися, ситуативні завдання які поставлені перед нами на практиці дійсно схожі на реальні ситуації на підприємствах.Сподобався новий підхід до навчання студентів, сама практика. Також сподобалося працювати в колективі, в ситуаціях які дуже схожі на реальні.

  

Директор: На практиці мені дуже сподобалось, адже, сама практика перевищила всі мої очікування: було цікаво, весело, але і не обходилось без труднощівНайбільше мені сподобався внутрішній настрой всієї команди, всі ми прийшли з бажанням змінити щось на краще, і як на мене в нас це вийшло. цікаво було виконувати завдання, спостерігати за роботою працівників і просто спілкуватись один з одним, у такій обстановці)

  

Проектний менеджер: В цілому було відчуття роботи на підприємстві, однак застарілість обладнання нерідко перешкоджала швидкій і вчасній роботі над завданнями безпосередньо на робочому місці. А ще ритм "один день на тиждень" не дав до кінця повного відчуття роботи. Сподобалась комунікація з людьми, зокрема при формуванні проектного відділу. 

  

Начальник відділу управління персоналом: Мої сподівання виправдалися в тому, що на підприємстві ми працюємо в команді, приймаємо реальні рішення, стикаємося з проблемами з якими не зустрілися б в аудиторії, вирішуємо безліч питань від яких залежить діяльність підприємстваНайбільше сподобалося: вирішення різних проблем, відповідальність за власні дії, робота в команді, особливо коли вона злагоджена і продуктивна.

  

Менеджер зі збуту: Мої сподівання виправдалися. Було цікаво виконувати нові практичні завдання. Найбільше сподобалися цікаві завдання, які дають можливість по новому мислити. Також покращились уміння в користуванні програмою 1С:Підприємство.

 



Повідомити про знайдену помилку поєднанням Ctrl+Enter виділивши текст на сторінці