Переможна участь студента-маркетолога в «ХАКАТОН-2020»

Переможна участь студента-маркетолога в «ХАКАТОН-2020»

Талановиті студенти – талановиті у всьому… 

Факт, який уже неодноразоро підтверджував студент-маркетолог третього курсу Максим Трохимчук. Адже, маючи вже неодноразовий успішний досвід участі у студентських та всеукраїнських хакатонах, що проводились у стінах НУВГП, 02 липня він долучився до масштабного проекту Групи компаній «ГРУПА СМАРТ» та Z project «ХАКАТОН-2020», в межах якого усім небайдужим було запропоновано спроектувати ландшафтну архітектуру набережної р. Устя (м. Рівне), а саме зонування та просторова організація території.  

Захід відбувся 2-3 липня, тривав 24 години на базі відпочинку «Сен-Тропе». Зі слів учасників: «у Рівному давно не було такого по справжньому драйвового молодіжного заходу з мегапозитивними, енергійними та абміційними людьми!» «ГРУПА СМАРТ» та Z project  зібрали понад 20 ідейних та вмотивованих людей, які мають бажання реалізувати подію міського масштабу на засадах принципів сталого розвитку та ефективної комунікації з бізнесом, з громадою та міською владою.

Саме проєкту команди, учасником якої був і наш Максим Трохимчук, вдалося вибороти перше місце, випередивши конкурентів лише на 1 бал! 

Кафедра маркетингу НУВГП вітає Максима, команду переможців, а також усіх учасників!!! Вдячні організаторам Групі компаній «ГРУПА СМАРТ» та Z project за їхній альтруїзм та можливість долучитися до масштабного проєкту зі зміни концепту набережної в Рівному!

До слова, в цьому хакатоні брали участь і інші наші студенти з різних спеціальностей, проте їх команди, на жаль, не посіли призові місця.

 

Кафедра маркетингу



назад