Перемога студентів-маркетологів НУВГП у міжнародному конкурсі інноваційних проєктів «PINSK INVEST WEEKEND-13»

Перемога студентів-маркетологів НУВГП у міжнародному конкурсі інноваційних проєктів «PINSK INVEST WEEKEND-13»

06 грудня у Поліському  державному університеті (м. Пінськ, республіка Білорусь) відбувся міжнародний конкурс інноваційних проєктів молодих розробників «PINSK INVEST WEEKEND-13». Участь у фінальному етапі конкурсу взяло 20 команд, серед яких команда студентів спеціальності «Маркетинг» НУВГП (Дубіч Віталій, Дубровик Інна, Макарчук Павло, Пономаренко Анна, Трохимчук Максим) під керівництвом д.е.н., проф. Мальчик М.В. та асист. Оплачко І.О. представила два проєкти: «Проєкт інклюзивної адаптації туристичної інфраструктури міст» та «Проєкт створення сортувальної станції «Eco-Room». Вибір переможців здійснювали експерти (серед яких керівники організацій банківського сектору республіки Білорусь, приватних установ, а також науковці різних ЗВО країни). За результатами конкурсу було обрано переможців за 6-ма номінаціями: «Найкраща команда проєкту», «Найбільш комерційно вдалий проєкт», «Найбільш соціально значимий проєкт», «Найбільш інноваційний проєкт» і «Кращий інтернет-стартап». За результатами оцінювання експертів команда НУВГП виборола перемогу як краща команда проєкту за «Проєкт створення сортувальної станції «Eco-Room». «Проєкт інклюзивної адаптації туристичної інфраструктури міст» визнано найбільш соціально значимим проєктом серед представлених. До того ж, серед усіх присутніх відбулося таємне голосування за найкращий проєкт, в результаті якого перемогу за «Проєкт створення сортувальної станції «Eco-Room» отримала команда НУВГП. Не менш значущою для студентів стала пропозиція співпраці з науковцями Білорусі щодо реалізації одного з представлених ними проєктів. Дякуємо експертам за найвищу оцінку результатів роботи команди студентів НУВГП на міжнародному рівні, а партнерському ЗВО ПолесГУ  за теплий прийом та організацію практично орієнтованого й інноваційного конкурсу, на якому було представлено цікаві для реалізації й в Україні як комерційні («Велошеринг у Пінську», «Асфальт нового покоління», «Event-agency «Plan-A», «Універсальний контролер моніторингу технологічних процесів», «Мобільний додаток “Basket”», «Паливні брикети з листя» та ін.), так і соціальні проєкти («Житловий комплекс», «Комплексна організація оздоровчих сервісних послуг в Брестській області», «Центр розвитку самозайнятості, ремісництва і агроекотуризму» тощо). Завжди раді зустрічі у стінах НУВГП.

 

Ірина Оплачко,
кафедра маркетингу

 



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки