День маркетолога у НУВГП

День маркетолога у НУВГП

Цьогорічне святкування Дня маркетолога у Національному університеті водного господарства та природокористування 25 жовтня 2019 р. відбувалося у форматі представлення студентській спільноті особливостей професії маркетолога практикуючими магістрами та випускниками спеціальності «Маркетинг» НУВГП. Так, студентка магістратури Яна Янковська засновниця бренду одягу YANKOVSKA BRAND – розповідала про брендинг, маркетингові інструменти продажу, види реклами, ключові аспекти, які має знати кожен засновник-початківець бренду одягу, а також про особливості співпраці з блогерами в соціальних мережах. Ще один представник магістратури спеціальності «Маркетинг» Ярослав Клімавічус – прогресивний інтернет-маркетолог, який співпрацює з компаніями «АстраВізус», «Be Smart» та багатьма локальними бізнесовими структурами, – ділився секретами створення та наповнення сайтів, розробки концепцій, інфографіків, рекламних слоганів, текстів, що «продаються», роботи зі статистикою, конверсією сайтів й каналами в соціальних мережах. Студентка Катерина Стрельчук – SMM-маркетолог (компанії «BrushMe», «Instyle», «AlexStore») – розповідала про особливості популяризації продуктів компаній в соціальних мережах (ведення інстаграм-сторінок, створення контент-плану, візуальної інстаграм-сітки, таргетингу). А випускниця спеціальності «Маркетинг» НУВГП Олена Шевня, яка є маркетологом не лише за професією, а й за покликанням, адже святкує 25 жовтня день народження, – описала шлях від створення до активного просування власного бренду продуктів харчування («Сушевня»), які реалізує у м. Сарни. Виступи студентів викликали цікавість та жваву дискусію в аудиторії.

Крім того, в рамках святкування Дня маркетолога директор ННІЕМ Наталія Едуардівна Ковшун та завідувач кафедри маркетингу Мар’яна Василівна Мальчик вручили подяки та нагороди найуспішнішим студентам спеціальності, а також переможцям Giveaway, проведеного на сторінці кафедри в мережі Instagram. 

Студенти-маркетологи представили цікаву розважальну програму, включаючи креативне відео про спеціальність, виконання пісень, авторських віршів, танцювальних номерів. Відбулась і традиційна посвята студентів першого року навчання у маркетологи.

Було цікаво, надихаюче й креативно.

Більше фото у 

 

Кафедра маркетингу

 



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки