Симбіоз науки і практики

Симбіоз науки і практики

Викладачі кафедри маркетингу НУВГП провели інформаційний пеленг «Маркетингова стратегія діяльності ЦБС м. Рівне» для працівників централізованої бібліотечної системи на базі бібліотеки-філії № 3.

Старші викладачі кафедри маркетингу Коротун Ольга Петрівна і Коваль Світлана Іванівна презентували маркетингову стратегію розвитку ЦБС м. Рівне в умовах трансформації суспільства та нових запитів і викликів користувачів бібліотечних послуг. Були надані практичні рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної політики ЦБС у соціальних мережах. Висвітлені питання викликали жваву дискусію у присутніх, а отримані рекомендації будуть застосовані у подальшій діяльності бібліотечної системи.

Проведений семінар окреслив нові перспективні види співпраці між ЦБС м. Рівне та кафедрою маркетингу НУВГП. Директор системи Гупалюк Вікторія Олександрівна зазначила: «Нам є чому вчитися і до чого прагнути в маркетинговій діяльності. Одночасно, маючи накопичений багаторічний досвід у сфері роботи з інформаційними джерелами, ЦБС м. Рівне безумовно може зайняти флагманську позицію у забезпеченні студентів і викладачів НУВГП довідково-інформаційними ресурсами».

 

Кафедра маркетингу

 

Читайте також: Віктор Мошинський про глобальний саміт в Ізраїлі



назад


Повідомити про знайдену помилку поєднанням Ctrl+Enter виділивши текст на сторінці