Як промувати університет?

Як промувати університет?

Гуділи як бджоли у вулику – мабуть, єдине точне порівняння, що характеризує 24 години напруженої роботи в Open Office цими вихідними. А все чому? А тому, що в Національному університеті водного господарства та природокористування відбувся черговий хакатон. Цього разу темою для роздумів стала Промоція нашого закладу.

Більше 60 учасників, серед яких наші студенти, а також троє школярів! поділилися на 12 команд та протягом доби у режимі нон-стоп працювали над проектами, що можуть у майбутньому стати частиною промоційної стратегії університету. Та про все докладніше.

Відкрила захід голова Студентського парламенту Вікторія Ярощук, привітавши усіх присутніх, розповівши про правила та особливості участі, представивши усіх менторів, побажала усім успіхів та закликала до плідної праці. Перед початком роботи перед присутніми з інформаційними та мотиваційними промовами виступили проректор НУВГП Олег Лагоднюк та завідувач сектору зв’язків з громадськістю Віталій Прокопець. Темою першого стали «Виклики хакатону», що уже зроблено в університеті, які проекти ініційовані та з якої сторони варто підійти до тематики заходу. Темою ж другого спікера став «Пітчинг проектів», де були розкриті особливості успішної та ефективної презентації.

Цього разу, окрім роботи, Студентський парламент запланував для учасників і цікаві атракції для перепочинку, серед яких, для прикладу, професійна гра в мафію та інші настільні ігри, перегляд двобою українського чемпіона з боксу тощо.

Двічі протягом доби до роботи долучалися ментори – фахові та успішні люди, намагаючись допомогти командам із вирішенням проблем своїми порадами. До цього хакатону у якості менторів, окрім вищезгаданих спікерів, долучилися начальник планово-фінансового відділу Микола Марчук, начальник відділу профорієнтації та працевлаштування Оксана Клюха, завідувач кафедри маркетингу Мар’яна Мальчик, головний маркетолог групи компаній «РЕНОМЕ» Олена Білик, начальник управління стратегічного розвитку та інвестицій міста Рівного Сергій Гемберг, керівник агенції сталого розвитку міста Рівного Олена Хмельник, а також керівник Рівненського відділення компанії «Soft Serve» Сергій Сидорчик. Власне ці ж люди, на чолі із ректором Віктором Мошинським і оцінювали проекти наприкінці  хакатону.

Щодо проектів, то їх рівень виявився як завжди високим, тому хоч і дуже коротко, але розповісти хочеться про всі. Отже:

  1. «Гусине озеро» – створення спільного онлайн-майданчику для студентів та інвесторів.

  2. «The Fall» – проект облаштування відкритого простору на задньому дворі 1 корпусу.

  3. «Felixfelicis» – створення цифрових муралів на корпусах університету.

  4. «Бузіна» – ідея започаткування форуму води Voda Fest, що складатиметься з наукової та розважальної частин.

  5. Туристична 5-тірка – забезпечення і відновлення повноцінного функціонування ТСК «Азимут».

  6. MPT – налагодження комунікаційних зв’язків з майбутніми абітурієнтами шляхом популяризації бренду НУВГП.

  7. Sun Rise – створення студентських електронних форм.

  8. 4Р – проведення міського благодійного квесту «Rivne City Quest».

  9. Агенти змін НУВГП – створення «Школи блогерства».

  10. QUEENTET – створення команди студентів та випускників НУВГП, яка відвідує школи, коледжі Рівного з мотиваційними виступами.

  11. Sun Light – відкриті лекції англійською мовою з українськими субтитрами, з метою подолання мовного бар’єру у спілкуванні іноземних студентів з українцями.

  12. Басіки – підвищення рівня і якості викладання в університеті шляхом створення спеціалізованого сайту.

Тепер найцікавіше: хто ж переміг? Розповідаємо:

1 місце. Команда «Бузіна» – 251 бал.
2 місце. Команда «The Fall» – 245 балів.
3 місце. Команда «Гусине озеро» – 239 балів.

Ще раз вітаємо переможців та нагадуємо, що призом є безкоштовне навчання в Люблінському науково-технологічному парку. Також команда, що перемогла, отримала брендові світшоти.

Окрім того, студентами були визначені переможці у спеціальних номінаціях, які отримали брендові університетські флешки та павербанки. Також свої номінації мали спонсори заходу – група компаній «РЕНОМЕ», компанія «КТС» та компанія «Київстар».

Більше фото у   

Більше фото у   

Віталій Прокопець,
сектор зв’язків з громадськістю

 

Читайте також: Open NUWEE. Частина 5



назад


Повідомити про знайдену помилку поєднанням Ctrl+Enter виділивши текст на сторінці