Нові досягнення наших маркетологів

Нові досягнення наших маркетологів

Чергову перемогу вибороли маркетологи НУВГП у освітньо-телевізійному проекті «Управлінські двобої», котрий тривав з лютого до жовтня 2018 року і фінансувався коштом громадського бюджету Рівного. В основі «Управлінських двобоїв» — соціальна технологія «Управлінський поєдинок», розроблена засновником Талліннської школи менеджерів Володимиром Тарасовим. Двобої включають два раунди переговорів між двома учасниками у рамках ігрової ситуації. Їхню майстерність у переговорному процесі оцінює колегія суддів, що мають достатній управлінський та життєвий досвід. Прийоми «Управлінських двобоїв» успішно використовують в усьому світі для розвитку бізнесу та підвищення кваліфікації управлінських кадрів.  

Кафедра маркетингу НУВГП приймала колективну участь в «Управлінських двобоях», що дозволило удосконалити рівень професійної компетенції її представників. До того ж, за результатами проекту грамоту за 2 місце отримала аспірант кафедри маркетингу Ірина Оплачко, сертифікати учасників отримали 9 студентів 4-6 курсів кафедри маркетингу, Подяку - член журі, завідувач кафедри маркетингу Мар’яна Мальчик. Удосконалюємось та розвиваємось разом!

Ірина Оплачко,
аспірант кафедри маркетингу



назад


Повідомити про знайдену помилку поєднанням Ctrl+Enter виділивши текст на сторінці