Соціальні мережі, імідж та мистецтво презентації

Соціальні мережі, імідж та мистецтво презентації

Днями відбулося  4 заняття в рамках Школи лідерства НУВГП, цього разу для допоміжного персоналу НУВГП, професорсько-викладацького складу Кооперативного економіко-правового коледжу.

Теми занять – «Імідж, комунікація та соціальні мережі» та «Мистецтво презентації у PowerPoint» були представлені завідувачем сектору зв’язків з громадськістю Віталієм Прокопцем.

Віталій Едуардович розповів присутнім про те що таке імідж, як він твориться та його складові. Важливою його частиною є комунікація, а нині, в 21 сторіччі вона пішла далеко за межі живого спілкування – у смартфони, а точніше, соціальні мережі. Саме тому будь-якому працівнику установи і підприємства критично важливо вміти себе правильно представити, позиціонувати та знати елементарні правила поведінки.

Що ж до презентацій – це також частина комунікації, уміння висловити свою думку та грамотно подати матеріал. Як словесно, так і за допомогою ілюстрацій. Найпростішим способом графічної допомоги розповіді є презентація у PowerPoint, чому власне і вчилися студенти Школи лідерства.

Усі заняття пройшли в жвавому ключі та з великою кількістю обговорень і дискусій.

Більше фото у 

 

Сектор зв’язків з громадськістю

 

Читайте також: Перспективи співпраці університету і школи



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки