Регіональний ринок праці потребує маркетологів

Регіональний ринок праці потребує маркетологів

Навчальний план підготовки бакалаврів з маркетингу в НУВГП передбачає не лише навчальний процес у ВНЗ, й декілька видів практик. Першою серед практик для студентів спеціальності «Маркетинг» є ознайомча, програма якої передбачає ознайомчі екскурсії (див. 06-13-36 «Методичні вказівки до організації та проведення навчальної практики «Університетська освіта» для студентів І курсу напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчання» у цифровому репозиторії на сайті НУВГП).

Протягом трьох тижнів студенти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг» знайомилися зі специфікою діяльності різних підприємств, установ, організацій, які займаються маркетинговою роботою. Під керівництвом старшого викладача Коваль Світлани Іванівни були організовані цікаві ознайомчі екскурсії на такі бази практик: Благодійну організацію «Мережа 100 відсотків життя Рівне», консалтингову компанію «Salve Finance», Рівненську торгово-промислову палату, Центр зору «Astra Visus», ТОВ «Т-Стиль», «Реноме», КБ «ПриватБанк» та Рівненську обласну організацію «Українська асоціація маркетингу».

На всіх вказаних базах студенти мали можливість ознайомитися із різними аспектами маркетингової роботи залежно від специфіки їх господарювання. Всі потенційні роботодавці пропонували майбутнім фахівцям з маркетингу стажування та в майбутньому працевлаштування у своїх структурах.

 

Кафедра маркетингу

 

Читайте також: В НУВГП святкували китайський Новий рік



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки