Наші на ІІ-гій Літній школі «Вода у стійкому розвитку – поточні виклики та можливості»

Наші на ІІ-гій Літній школі «Вода у стійкому розвитку – поточні виклики та можливості»

З 9 по 16 липня 2017 року відбулася 2-га Літня школа «Вода у стійкому розвитку – поточні виклики та можливості (Water in the sustainable development – challenges and opportunities)», яку організувало Глобальне Водне Партнерство Центральної та Східної Європи на базі Варшавського університету наук про життя.

Учасниками Літньої школи були молоді люди – магістри та аспіранти з 15-ти європейських країн: Австрії, Албанії, Болгарії, Литви, Німеччини, Польщі, Румунії, Словаччини, Словенії, Угорщини, України та Чорногорії. Від України були обрані 2 учасниці – Наталія Приходько, к.т.н., асистент кафедри водної інженерії та водних технологій, і Ольга Копилова, аспірант кафедри екології, технологій захисту навколишнього середовища та лісового господарства Національного університету водного господарства та природокористування, який є членом ГВП і партнерською організацією   ГВП-Україна. Літня школа стала одним з майданчиків передачі знань ГВП щодо інтегрованого управління водними ресурсами та активного залучення молодих фахівців водного напряму країн Центральної та Східної Європи задля вирішення актуальних проблем управління водними ресурсами регіону.

Викладачами Літньої школи є відомі європейські фахівці – досвідчені теоретики і практики провідних європейських університетів та світових організацій. Цього року в рамках навчальної програми Літньої школи значна увага була приділена інноваційним підходам та рішенням щодо управління водними ресурсами, проблемам зміни клімату та адаптації водного менеджменту. Учасники мали можливість більше дізнатися про методи залучення зацікавлених сторін, комунікації та участі громадськості в управлінні водними ресурсами.

Інформативно насичені презентації викладачів органічно поєднувалися із заняттями в групах, вікторинами, рольовими іграми, щоб зміцнити фахові навички нового покоління водних менеджерів. Кожний лектор ділився не лише великим теоретичним багажем знань, а й практичним досвідом роботи. Цікаві життєві історії різних країн та «водні» проблеми маленьких поселень доповнювали лекції Літньої школи.

Після інтенсивного тижня лекцій, групової роботи та обговорення найсучасніших водних проблем учасники пристрасно обговорювали участь молоді у водному секторі, залучення її до процесу прийняття рішень. На думку науковців, перший крок до здійснення змін починається з реалізації свого потенціалу та віри у свої здібності.

Як зазначила українська учасниця Літньої школи Наталія Приходько: «Участь у літній школі стала для мене значним як професійним, так і особистим досвідом, оскільки учасниками школи були молоді науковці з різних країн Центральної та Східної Європи. Важливо відмітити високий професіоналізм і любов до своєї справи організаторів та викладачів Літньої школи, які ділилися з нами своїми знаннями і досвідом, створили дружню та продуктивну атмосферу. Участь у таких заходах є цінним досвідом, заряджає новими ідеями, дає можливість познайомитися з цікавими людьми та з нової точки зору подивитися на існуючі проблеми водних ресурсів». Її колега  Ольга Копилова також поділилася своїми враженнями від Літньої школи: «У перший день занять один з лекторів сказав: “Тут буде дуже важко, але весело!!!”. І це було правдою. Кожен день Літньої школи був присвячений певній тематиці. Виходячи з аудиторії, ми «виносили» щось нове, те, що на наступний день записували на дошці як суть попереднього дня. І всі учасники ставали в чергу і писали. З чого було зрозуміло, як багато важливої, корисної та цікавої інформації отримав кожний з нас».

Сподіваємося, що проведення Літньої школи ГВП ЦСЄ стане гарною традицією і чудовою можливістю для молодих українських фахівців водного напряму спілкуватися зі своїми колегами, отримувати сучасні знання та європейський і світовий досвід управління водними ресурсами.

Більше фото

 

Науково-дослідна частина

 

Читайте також: «Завтра.UA» у НУВГП



назад


Знайшли помилку? Натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні опишіть цю помилку