День маркетолога в НУВГП

День маркетолога в НУВГП

Вже стало традицією щороку 25 жовтня кафедрою маркетингу у стінах НУВГП відзначати професійне свято – День маркетолога.

Ця традиція склалася з моменту ліцензування спеціальності «Маркетинг» в університеті та з моменту  створення кафедри маркетингу у 2013 році.

П’ять років поспіль кафедра маркетингу НУВГП  відзначала своє професійне свято, і кожного разу в оновленому форматі. А інакше і бути не може, оскільки маркетологи – особи креативні, творчі, новаторські.

Цього року подія відбулася на базі Платформи Взаємодії «Простір». У святі взяли  участь віце-президент Української асоціації маркетингу Олександр Гладунов, начальник маркетингово-аналітичного відділу ПрАТ «РЕНОМЕ» Олена Білик, представники фірми «Astra-Visus» Віта Кожан та Людмила Данилець, дирeктор з маркeтингу НК «Вeрeс» Олександр Онопко, представники Рівненської телекомпанії «Ритм» та ін.

З вітальним словом виступили ректор НУВГП Віктор Мошинський, проректор з наукової роботи та міжнародних зв’язків Наталія Савіна, директор ННІЕМ Андрій Валюх.

Студенти-маркетологи представили цікаву розважальну програму, включаючи виконання пісень, авторських віршів, танцювальних номерів. Відбулась і традиційна посвята студентів першого року навчання у маркетологи.

Разом з тим, було підведено  підсумки конкурсу з розробки прапора кафедри маркетингу, який проводився в соцмережах з 4 по 18 жовтня цього року. Переможцем конкурсу став студент магістратури спеціальності «Маркетинг» Дмитро Сидоренко.

В рамках свята, спільно з партнером кафедри маркетингу, – Українською асоціацією маркетингу на чолі з її віце-президентом Олександром Гладуновим, було проведено  перші студентські «Управлінські двобої». Формат змагань «Управлінських двобоїв» було розроблено засновником і керівником Талліннської школи менеджерів Володимиром Тарасовим, основним завданням проведення  яких є формування нової генерації управлінських кадрів та розвиток нестандартного мислення в різних ситуаціях. Переможцем «Управлінських двобоїв» стала студентка 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Анжела Пась.

Приємною несподіванкою стала презентація оновленого сайту кафедри маркетингу НУВГП студентом 4 курсу спеціальності «Маркетинг» Ярославом Клімавічусом. На сайті міститься цікава інформація як для викладачів, студентів, абітурієнтів, так і для партнерів кафедри маркетингу. На сайті можна ознайомитися  з новинами кафедри маркетингу НУВГП, історією її створення, перспективами розвитку, переглянути фотогалерею, методичний репозиторій, контакти. До речі, тепер кожен бажаючий може  перейти на сторінку кафедри маркетингу НУВГП за посиланням.

Більше фото у 

 

Сектор зв'язків з громадськістю за матеріалами кафедри маркетингу

 

Читайте також: Змагання з волейболу в залік ХІХ Універсіади НУВГП



назад


Повідомити про знайдену помилку поєднанням Ctrl+Enter виділивши текст на сторінці