• Звіти за весь період діяльності відділу

  • Звіт відділу Інформаційних технологій 2017

    Відділ працює у двох напрямках.
    Перший напрямок це технічний супровід інформаційних систем університету. Надання технічних консультацій та вирішення типових технічних проблем.

    Аналітичні дані Запитів у технічну підтримку відділу на цей день:

    Всього: 1760 Запитів,
    Затрачений час на вирішення: 375 годин
    Детальніше по напрямках http://nuwm.edu.ua/snip

    Другий напрямок відділу - це проектування, реалізація, безпосередня участь у проектах університету, та їх технічний супровід у подальшому

    Ресурси на основі WEB програмування

    • Сайт Абітурієнт ( http://start.nuwm.edu.ua) Надає максимально повну та актуальну інформацію вступникам щодо можливостей навчання. Вибору дисциплін та результатів навчання у вузі.
    • Єдиний сервіс надання інформаційних послуг (http://help.nuwm.edu.ua ) Важлива функціональна складова ITIL (бібліотеки інфраструктури інформаційних технологій), що дозволяє виявити проблемні ділянки інфраструктури ІТ, оцінити ефективність роботи підрозділу ІТ. Система покликана оптимізувати вирішення технічних проблем які пов'язані з інтерактивними ресурсами університету. (інтегровано з корп.поштою)
    • Електронне звернення громадян На базі ЄСНІП відділом ІТ було розроблено сервіс звернення громадян до НУВГП за такими послугами як відновлення диплому т.п. Одночас реалізована єдина авторизація в кабінет для звернення в Електронний Деканат (інтегровано з корп.поштою)
    • Форум НУВГП (http://forum.nuwm.edu.ua ) Платформа для спілкування студентів, викладачів та ведення дискусій про університет та його життя. Сприяє популяризації та завдяки неформальному спілкуванню дозволяє досконаліше вивчати життя вузу (інтегровано з корп.поштою)
    • Сайт подій (http://event.nuwm.edu.ua) - події, заходи, популяризація вузу та його роботи в сфері громадських ініціатив та прогресивних поглядів вузу.(інтегровано з корп.поштою для відповідальних за наповнення)
    • Англомовний сайт університету (http://en.nuwm.edu.ua ) - для студентів та вступників з інших країн. Підвищує присутність вузу в міжнародному сегменті.
    • Сервіс Антиплагіату.(http://moodle.nuwm.edu.ua ) Реалізований в Навчальній платформі moodle. Сформована база за 2017 рік містить більше 2 000 випускових робіт. Триває залучення до сервісу коледжи. (інтегровано з корп.поштою)
    • ЕДО - введення в робочу експлуатацію, розробка детальної інструкції користувача та оприлюднення її на ресурсах Вікіситету (http://wiki.nuwm.edu.ua/index.php/ЕДО), налагодження дієвої технічної підтримки.
    • Підвищення кваліфікації на основі Google Forms працівників що проходять підвищення кваліфікації. Підрозділи що проходили тестування: Бібліотека; Навчально-методичний відділ. (інтегровано з корп.поштою)
    • Оптимізація роботи Репозиторію. Технічна підтримка створення нових категорій та типів документів
    • Організація 2-ох веб ресурсів для Вісника НУВГП на базі Open Jornal за вимогою МОН. Введено в експлуатацію публікація журналів
    • Шкільна Олімпіада 2017.
    • Технічний та аналітичний супровід події.
    • Проведення онлайн тестування на основі Google Forms
    • Послуги університету. Розроблений новий розділ на оф.сайті про послуги університету. Триває збір інформації для наповнення розділу.
    • Участь відділу ІТ в семінарах Особистий кабінет викладача на базі навчальної платформи Moodle. Організація структури та технічний супровід веб ресурсу.
    • Документація інтерактивних ресурсів. Введення в дію Положення про корпоративну пошту
    • Розробка проектної документації для будівництва оптичної навчальної мережі з покриттям території студ. містечка та інших навчальних корпусів.
    • ПС-Персонал. Відділ ІТ приймає участь у впровадженні електронної картотеки особистих справ працівників разом з відділом кадрів. Триває процес створення закритої мережі та технологічні налаштування програмного забезпечення Політексофт. Орієнтовний технологічний запуск системи кінець 2017 року. У 2018 році мережа відділу кадрів перейде на гриф секретності згідно нормам законів України про захист інформації
    • Відділ ІТ разом із ЦНО розробляє систему автоматичного переносу оцінок із навчальної платформи Moodle в систему ПС-Студент. Робота є частиною проекту Особистий кабінет викладача. Робота на етапі випробування до кінця лютого 2018 року.

    Ресурси на основі Android програмування

    Мобільний додаток “Мій НУВГП”. Розроблений працівником відділу. Вирішує проблему мобільності введення оцінок в ел.журнал, інформація про розклад лекцій, інформація про викладачів, інформація про ВСТУПНУ КАМПАНІЮ 2017

    Ресурси забезпечення захисту від шкідливого програмного забезпечення Корпоративний антивірус Avast for Business з хмарною консоллю управління, що дозволяє слідкувати за поточним станом усіх робочих станцій, та виявляти епідемії. Також дозволяє їй оперативно усувати їх - вмикаючи посилений режим захисту, або ж (у надзвичайному стані) перейти на білі списки. Наразі антивірус встановлено на 68 машинах, за поточний місяць вже знешкоджено 443 загрози в тому числі й відомий WannaCry.

    Ресурси апаратного забезпечення та обладнання

    1. Створення коммутаційної кімнати (серверна) для обладнання
    2. Організація серверного шкафу та обладнання - введення в роботу.
    3. Закуплено серверне обладнання - введення в експлуатацію.
    4. Технічна міграція стратегічно - важливих веб ресурсів університету на нове обладнання для забезпечення безперебійної їх роботи.
    5. Процес переносу буде тривати до середини 2018 року.

    Проблематика 2017

    • Відсутність в НУВГП структурованої комп’ютерної мережі і повна залежність від одного провайдера не дозволяє: управляти мережею та вживати належних заходів щодо захисту інформації. Крім того, не маючи власної мережі, університет не надає інформаційних послуг своїм студентам та працівникам, які проживають в гуртожитках, і втрачає на цьому більше 900000 грн. доходів щороку.
    • Відсутність корпоративної інформаційної безпеки.
    • Відсутність загальної політитики щодо ліцензування програмного забезпечення
    • Відсутність стандартних списків програмного забезпечення, що в результаті не дозволяє уніфікувати обслуговування парку ПК
    • Низький загальний рівень ІТ-підготовки співробітників університету
    • Відсутність фінансової можливості утримувати штат системних адміністраторів


Повідомити про знайдену помилку поєднанням Ctrl+Enter виділивши текст на сторінці