Інтеграція освіти і науки

Реалізацію освітнього процесу організовувати з метою інтеграції до Європейського освітнього та наукового простору шляхом поєднання академічної та прикладної складової навчання на дослідницько-інноваційній основі. Використовувати закордонний досвід та, зберігаючи унікальну національну освітню особливість, залучати науковців-дослідників до розробки освітніх програм, здобувачів вищої освіти – до проведення наукових досліджень, доповнювати традиційні способи навчання самостійною роботою студента під керівництвом викладача, реалізовувати індивідуальні траєкторії навчання.

Основними завданнями є:

  1. визначити поняття здобувача вищої освіти та відобразити його в Положенні про організацію навчального процесу;
  2. вивчити закордонний досвід академічної свободи та мобільності здобувачів вищої освіти та розробити відповідне положення;
  3. відобразити іноземний досвід в Положенні про організацію навчального процесу, в т.ч. європейської накопичувальної кредитно-трансферної системи;
  4. запровадити освітні послуги для осіб з особливими потребами та створити відповідний підрозділ та положення;
  5. розширювати дистанційну форму навчання, у тому числі, для осіб із особливими потребами;
  6. вивчати зарубіжні стандарти сертифікації освітньої діяльності;
  7. запровадити одночасне навчання за декількома освітніми програмами у кількох закладах вищої освіти, розробити відповідне положення;
  8. запровадити програму обміну студентами з вітчизняними та зарубіжними закладами вищої освіти, розробити відповідне положення;
  9. враховувати матеріали зарубіжних навчальних закладів в процесі розробки навчальних планів за новими галузями знань;
  10. випусковим кафедрам розвивати та готувати освітньо-наукові програми за рівнем підготовки доктора філософії;
  11. реалізувати спільні докторські програми в т.ч. із зарубіжними закладами вищої освіти;
  12. розробити положення про екзаменаційну комісію;
  13. оновити рекомендації стосовно підготовки єврододатка;
  14. розробити положення про видачу документів про освіту з відзнакою;
  15. запровадити механізм видачі власних документів про освіту за неакредитованими освітніми програмами, розробити відповідне положення;
  16. запровадити механізм видачі документів про освіту за спільними освітніми програмами, розробити відповідне положення;
  17. запровадити механізм видачі подвійних документів про освіту, розробити відповідне положення;
  18. створити реєстри документів про освіту;
  19. у процесі формування навчальних планів уточнити і передбачити вільний вибір навчальних дисциплін студентами, розробити відповідне положення;
  20. погоджувати в обов’язковому порядку нові навчальні плани з асоціаціями роботодавців та корегувати їх відповідно до потреб виробництва;
  21. оприлюднювати розроблені і затверджені навчальні плани;
  22. окремі види навчального навантаження, зокрема курсові роботи та проекти, дипломні роботи та проекти, виробничі практики, спрямовувати на вирішення різноманітних завдань університету;
  23. у процесі розробки навчальних планів передбачати спеціалізації;
  24. резервувати ставки для запрошення викладачів з вітчизняних та іноземних ВНЗ;
  25. активно розвивати електронний документообіг та інформаційні системи в організації навчального процесу;
  26. створити на кожній випусковій кафедрі науково-практичну лабораторію для проведення занять із магістрами та наукової роботи студентів;
  27. розробити концепцію поєднання навчальної та наукової складових у навантаженні науково-педагогічних працівників;
  28. розробляти спільні освітні програми на основі програм закордонних навчальних закладів;
  29. створити на базі університету навчально-науково-виробничі комплекси, у т.ч. з іншими навчальним та науковими закладами відповідно до потреб, розробити відповідне положення;
  30. визначати норми часу за різними видами навчальної роботи та створити механізм управління навчальним навантаженням, розробити відповідне положення;
  31. розробити власні експериментальні освітні програми та навчальні плани для університету;
  32. запровадити механізм заміщення вакантних посад (конкурсний відбір) науково-педагогічних працівників і розробити відповідне положення;
  33. запровадити механізм формування штатів кафедрами та розробити відповідне положення;
  34. запровадити механізм рейтингування досягнень учасників навчального процесу та розробити відповідне положення;
  35. удосконалити положення про надання додаткових освітніх послуг;
  36. удосконалити положення про порядок відрахування, переривання навчання, поновлення та переведення здобувачів освіти;
  37. запровадити механізм організації навчального процесу як системи відповідних положень та документів, розробити відповідне положення;
  38. у розкладі викладачів відображати все навчальне навантаження в межах 600 годин;
  39. організувати облік часу за видами навчального навантаження науково-педагогічних працівників, розробити відповідне положення;
  40. удосконалити положення про проходження виробничої практики на базах практики;
  41. вивчати досвід проходження виробничих практик закордонними здобувачами вищої освіти;
  42. запровадити практику участі викладачів провідних закладів вищої освіти України та іноземних викладачів у навчальному процесі університету, розробити відповідне положення;
  43. засвоїти та запроваджувати викладачами університету новітні інтерактивні, індивідуалізовані, командні та проектні навчальні технології;
  44. забезпечити зв’язок освітнього процесу університету з додатковим та корпоративним навчанням провідних підприємств різних галузей;
  45. включати дослідницькі компетентності в освітні програми магістерської підготовки;
  46. запровадити освітні програми, розроблені на основі результатів сучасних власних досліджень науково-педагогічних працівників;
  47. визначити сучасні пріоритетні галузі розвитку національного господарства України для проведення наукових досліджень та підготовки фахівців;
  48. розробити нову доктрину науково-дослідної роботи за іноземним зразком;
  49. вивчити питання створення спеціалізованих вчених рад для присвоєння наукового ступеня доктора філософії;
  50. розробити положення про університетські гранти для проведення наукових досліджень за кордоном молодими вченими;
  51. реформувати діючі спецради із захисту кандидатських і докторських дисертацій в докторські та докторів філософії;
  52. розвивати «Вісник НУВГП» до рецензованого фахового видання та створювати нові збірники наукових праць;
  53. проводити аналіз державних цільових програм;
  54. брати участь у міжнародних дослідницьких і моніторингових проектах;
  55. створювати центри колективного використання наукового та інноваційно-виробничого обладнання;
  56. вивчати та застосовувати досвід провідних вітчизняних та закордонних навчальних закладів щодо організації роботи наукових бібліотек та особливостей обслуговування читачів;
  57. запровадити закордонні стажування працівників сектору грантових програм;
  58. створити наукові товариства студентів, розробити відповідне положення;
  59. забезпечити широкий доступ науково-педагогічних та наукових працівників до міжнародних наукометричних баз.


Повідомити про знайдену помилку поєднанням Ctrl+Enter виділивши текст на сторінці