Спілкування наживо

Спілкування наживо

Якось випускник одного з львівських університетів поскаржився,  що за час навчання у виші лише один раз бачив свого ректора. Справді, зазвичай  пересічний студент зустрічається з ректором на посвяті в спудеї, або підчас демонстрації магістерської мантії. Як державна людина кожен ректор української освітньої системи понад усе цінує свій робочий час, щоденні клопоти, рутинні справи примушують уникати публічних  виступів, зустрічей зі студентською аудиторією.

Ці роздуми спали на згадку під час жвавої  і невимушеної зустрічі ректора НУВГП проф. Мошинського Віктора Степановича зі студентським і викладацьким колективом навчально-наукового інституту права, що відбулася 2 березня 2017 року.

У вступному слові ректор окреслив загальні проблеми вищої освіти на тлі останніх подій у нашій державі.

Студентів непокоїли відсутність гарячої води, зірвані двері в туалетних кабінках, запах газу на кухні дев’ятого поверху гуртожитку № 6, розхитані меблі, які потребують ремонту…

Зважте, саме така жива форма спілкування, як з професорсько-викладацьким колективом, так і зі студентством, є пріоритетною у ректора «водника» Віктора Мошинського. Всі вже звикли, що всі найважливіші питання життя університету вирішується колегіально.

Окрім того, що ректор щорічно звітує перед колективом про виконання своїх обов’язків чи умов колективного договору, він започаткував публічне обговорення зі студентами проблемних питань, пов’язаних зі стипендіальним фондом, необхідністю реалізації заходів з економії коштів, підвищенням оплати за навчання і проживання, збереженням майна в навчальних корпусах та гуртожитках. Ці ж проблеми стали пріоритетними в розмові ректора з викладачами та студентами інституту права НУВГП, обумовили предметну розмову, спрямовану в русло дискусійного діалогу.

Відчувалося, що ректор наперед підготувався до зустрічі, провів нараду зі студактивом, обійшов гуртожитки, тому зі знанням справи  відповідав на зауваження студентів щодо умов проживання, харчування, проведення дозвілля. Усі пропозиції й зауваження ретельно фіксувалися для негайного усунення недоліків.

 Колегіально знайшли вихід. Ректор запропонував студентам, зареєстрованим у електронній мережі університету, напряму звертатися до нього з усіма скаргами та пропозиціями.

-                     Відреагую на усі пропозиції! – наостанок запевнив він присутніх.

 

2 березня 2017 року.



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки