Знайомство студентів-маркетологів та викладачів кафедри маркетингу НУВГП з діяльністю ПрАТ «Дубномолоко»

Знайомство студентів-маркетологів та викладачів кафедри маркетингу НУВГП з діяльністю ПрАТ «Дубномолоко»

15 квітня 2019 року студенти-маркетологи НУВГП спільно з викладачами кафедри маркетингу відвідали ПрАТ«Дубномолоко». Екскурсія на виробництво була організована з метою ознайомлення студентського активу з роботою сучасного промислового підприємства Рівненщини, з особливостями технологічних процесів виготовлення продукції, її маркування, фасування та зберігання.

ПрАТ «Дубномолоко» – лідер сироробної продукції та одне з найпотужніших підприємств України. Основний напрямок діяльності ПрАТ«Дубномолоко» – виробництво широкого асортименту твердих і плавлених сирів під торговою маркою «КОМО». Вже кілька років поспіль продукцію ТМ «КОМО» визнають найкращими твердими сирами України. В 2017 році ТМ отримала відзнаку «Вибір країни 2017». Щоденно сирзавод переробляє 500 тонн молока, використовуючи сучасні технології виробництва, що відповідають стандартам ISO та НАССР. На промисловому підприємстві використовується високотехнологічне, повністю автоматизоване німецьке та французьке обладнання. Відтак як на вітчизняний, так і на міжнародні ринки поставляється продукція з відмінними смаковими якостями, з урахуванням смаків та уподобань кінцевих споживачів.

Екскурсійна група відвідала виробничі цехи, ознайомившись з основними технологічними процесами виробництва твердих сирів і плавлених сирків з моменту прийомки молока-сировини і до моменту отримання готової продукції, її маркування, фасування й переміщення в зони достигання та зберігання за відповідного температурного режиму.
Після екскурсії відвідувачів запросили в дегустаційну залу скуштувати сири, де обговорили особливості маркетингової діяльності підприємства, можливості проходження практики та працевлаштування студентів. Студенти-маркетологи та група викладачів кафедри маркетингу НУВГП були в захваті від побаченого, приємно вражені рівнем та масштабами виробництва, а також смачною дегустацією готової продукції.
Всі учасники екскурсії висловлюють щиру подяку за надану можливість усебічного ознайомлення з сучасними технологіями, пріоритетними напрямками розвитку вітчизняної молочної промисловості. 

Олена Попко,

кафедра маркетингу



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки