Заходи кафедри маркетингу до Дня науки 2017

Заходи кафедри маркетингу до Дня науки 2017

 ПРИЗОВІ МІСЦЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ» НА ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ ДИПЛОМНИХ РОБІТ

 29 березня 2017 року на базі Хмельницького національного університету відбулося підсумкове засідання Журі Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра. Такий Конкурс в Україні проводився вперше.
За результатами підсумкового засідання Журі до числа переможців конкурсу увійшли 2 студентів ННІЕМ нашого університету:
-За ОКР «Магістр» - Мальчик Тарас з дипломною роботою на тему «Маркетингова діяльність промислового підприємства», який отримав диплом ІІ ступеня; Науковий керівник – к.е.н., доц. Попко О.В.
-За ОКР «Бакалавр» – Чміль Анастасія з дипломною роботою на тему «Маркетингові комунікації НУВГП в інтернеті», яка отримала диплом ІІІ ступеня. Науковий керівник – к.е.н.,доц. Гонтаренко Н.А.
Конкурс проходив без очної участі студентів-виконавців випускових робіт. Кожна подана на Конкурс робота проходила ряд рецензувань науковцями вишів, в яких надаються освітні послуги за спеціальністю «Маркетинг», та практиками з маркетингової діяльності різних регіонів України.
Всього на Конкурс представлено 100 робіт з 25 вишів України. 
Вітаємо переможців та їх керівників з високими науковими досягненнями, які присвячують свою перемогу 4-тій річниці створення та функціонування кафедри маркетингу в НУВГП, та бажаємо нових наукових здобутків!

 

 ДОСТОЙНА УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ НУВГП НА XI МІЖНАРОДНІЙ МОЛОДІЖНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

06-08 квітня 2017 року відбулась XI Міжнародна молодіжна науково-практична конференція 
«Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси», м.Пінськ.

 Цього року Національний університет водного господарства та природокористування на XI Міжнародній молодіжній науково-практичній конференції «Научный потенциал молодежи – будущему Беларуси» від кафедри маркетингу гідно представив студент 3 курсу Ярослав Клімавічус, який виступив на пленарному та секційному засіданнях з доповіддю «SEO-маркетинг как инструмент для продвижения веб-ресурса в конкурентной среде» (Науковий керівник: д.е.н., професор Мальчик М.В.). 
Як результат - Ярослав Клімавічус здобув ІІ місце на конференції. Презентація Ярослава та його особистий досвід у галузі SEO-маркетингу викликали справжній фурор, науковий інтерес та жваву дискусію між Конкурсною Комісією та конкурсантом. 
Вітаємо студента Ярослава Клімавічуса і зичимо подальших перемог на шляху до успіху!

 

 

 ЧЕРГОВА ПЕРЕМОГА СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ НУВГП.

 Памятаєте тезу: "Ліфт до успіху не йде. Треба крок за кроком по сходинках підніматися"? Так от, кафедра маркетингу НУВГП продовжує свій підйом. Сьогодні - чергова наукова сходинка на площадку визнання. В КНЕУ ім. В.Гетьмана у ІІ турі Всеукраїнської Олімпіади з спец."Маркетинг" студентки Ковальчук Єлена (5к) і Рафальська Діна (4к) дуже достойно представили НУВГП.

За результатами двох етапів Олімпіади, в якій взяли участь більше 100 студентів-маркетологів з усіх куточків України, Диплом ІІІ ступеня отримала Діна Рафальська. Вітаємо обох наших студенток-учасниць з гідним представленням молодої школи маркетингу НУВГП, Діну - з перемогою серед дуже сильних конкурентів. Зичимо Єлєні і Діні подальших наукових перемог та здобутків!

 

 ЗАСІДАННЯ СЕКЦІЇ №6 «МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНІ ПРОЦЕСИ В ЕКОНОМІЦІ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА» НА VІ МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ, АСПІРАНТІВ ТА СТУДЕНТІВ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ»

 27 квітня 2017 року відбулось чергове секційне засідання №6 «Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика». Цього року до секції № 6 було подано 32 студентські наукові праці, виконані під керівництвом професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу.
Традиційно розпочали роботу секційного засідання голова секції - професор кафедри маркетингу, д.е.н. Мар’яна Мальчик та технічний секретар секції – доцент кафедри маркетингу, к.е.н. Олена Попко. 
 З привітальним словом до усіх присутніх звернулася менеджер із соціальної та корпоративної відповідальності ПрАТ «РЕНОМЕ» Олена Тинник. 
На секційному засідання взяло участь понад 50 учасників, було заслухано 14 доповідей учасників конференцій. Доповіді виступаючих були актуальними та змістовними. Основна тематика робіт: SEO-маркетинг, маркетинг освітніх послуг, крауд-маркетинг, брендинг, інтернет-маркетинг, політичний маркетинг, маркетингові дослідження за окремими галузями вітчизняної промисловості тощо. Окрім студентів-маркетологів, актуальні доповіді презентували й студенти 3 курсу спеціальності «Облік і аудит» - Віктор Підгрушний на тему «Інструменти Інтернет-маркетингу: тренди XXI століття» та Наталія Макар на тему «Особливості крауд-маркетингу: переваги й недоліки його застосування» .
На завершення конференції найкращі виступи учасників було відзначено грамотами за наступними номінаціями:
1. За практичну цінність наукового дослідження – Ярослава Клімавічуса, студента 3 курсу н.п. «Маркетинг» за доповідь «SEO-маркетинг як інструмент для просування веб-ресурсу в конкурентному середовищі» (Науковий керівник: проф.Мальчик М.В.);
2. За глибину наукового дослідження – Анжелу Пась та Катерину Стрельчук, студенток 2 курсу н.п. «Маркетинг» за доповідь «Категорійний апарат брендингу» (Наук.керівник: проф. Мальчик М.В.);
3. За актуальність наукового дослідження – Софію Матвєєву, студентку 1 курсу н.п. «Маркетинг» за доповідь «Особливості політичного маркетингу в Україні» (Науковий керівник: ст.викладач Коротун О.П.).
 Усім доповідачам було вручено Сертифікати учасників конференції.



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки