Співпраця між кафедрою маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування й Науково-виробничою фірмою “Продекологія” розпочалася з цікавої компетентно організованої екскурсії.

Співпраця між кафедрою маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування й Науково-виробничою фірмою “Продекологія” розпочалася з цікавої компетентно організованої екскурсії.

15 квітня 2019 р. відбулася колективна екскурсія студентів спеціальності 075 «Маркетинг» і професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування до науково-виробничої фірми «Продекологія». Одним з завдань екскурсії було вивчення студентами й викладачами особливостей виробничо-комерційної, маркетингової діяльності вищеназваного підприємства-лідера на ринках  СНД і Східної Європи в галузі проектування та виготовлення магнітних, електростатичних, вихорострумових сепараторів, металодетекторів та магнітних освітлювачів-грязевиков.

Крім того, обговорювалися багатопланові завдання в рамках дуальної освіти щодо проходження студентами спеціальності 075 «Маркетинг» НУВГП виробничих практик на базі НВФ «Продекологія»; виконання наукових, бакалаврських і магістерських робіт на прикладі вказаної організації за актуальною для неї проблематикою; працевлаштування студентів-маркетологів тощо.

Екскурсанти ознайомилися з виробничими потужностями НВФ «Продекологія», зі складним обладнанням й технологічними процесами, з інноваціями у сфері товарної політики та у інших сферах діяльності фірми. Наприклад, новий напрямок діяльності фірми - проектування, виготовлення й постачання комплексних ліній для рециклінгу полімерів, електричних кабелів, друкованих плат, електронної техніки та ін. Студенти-маркетологи ще раз переконалися в тому, що лідерство у галузі забезпечується перш за все системними інноваціями в сфері товарної політики, роботою на випередження конкурентів, компетентним ставленням до розбудови та діяльності маркетингової служби.

Продукція НВФ «Продекологія» поставлена до 41 країни світу, на підприємства 58 спеціалізованих галузей і підгалузей промисловості. Це вимагає нових підходів у сфері міжнародного маркетингу. Складність і надзвичайна важливість діяльності фірми обумовлена виконанням індивідуальних замовлень підприємств, що мають потребу у високотехнологічному  обладнанні. НВФ «Продекологія» успішно практикує індивідуальний маркетинг, має затверджені алгоритми й регламенти ефективної маркетингової діяльності в Україні та за кордоном.

НВФ «Продекологія» грамотно будує свої маркетингові комунікації, в тому числі бере участь у виставковій діяльності. Наприклад, 10 і 11 квітня 2019 року НВФ "Продекологія" брала участь у Міжнародній виставці-конференції з переробки й утилізації пластику «Plastics Recycling Show Europe 2018» (Амстердам, Нідерланди).

Заступник директора з маркетингу Вакулка Олександр Олександрович виступив перед екскурсантами з цікавою та змістовною презентацією, яка охоплювала різні напрями діяльності НВФ «Продекологія». Студенти й викладачі взяли участь у обговоренні презентації.

Колектив кафедри маркетингу та студентська громада спеціальності 075 «Маркетинг» в НУВГП висловлюють подяку керівництву НВФ «Продекологія» за прекрасно організовану екскурсію й готовність до різновекторної і взаємовигідної співпраці.



назад


Знайшли помилку? Натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні опишіть цю помилку