Конкурс курсових проектів та семінар студентів спеціальності «Теплогазопостачання та вентиляція»

Конкурс курсових проектів та семінар студентів спеціальності «Теплогазопостачання та вентиляція»

20 квітня 2017р. відбувся навчально-науковий семінар  представника фірми «ГЕРЦ-Україна» Медяника С.М. на тему: «Арматура статичного та динамічного балансування для сучасних інженерних систем тепло- та холодопостачання» для студентів спеціальностей «Теплогазопостачання та вентиляція» та «Водопостачання і водовідведення» і викладачів кафедри ТГВ та СТ. На семінарі розглянули основні питання сучасних технологій обладнання систем опалення житлових будинків, комп’ютерне забезпечення для розрахунку систем опалення тощо.

На початку семінару Медяник С.М.нагородив цінними подарунками переможців конкурсу курсових проектів з «Опалення житлового будинку», який був проведений фірмою «ГЕРЦ Україна» для студентів НУВГП 4-го курсу спеціальності «Теплогазопостачання та вентиляція» протягом осіннього семестру. 1-ше місце посіли курсові проекти Смолярчук Любові та Музики Сергія, 2-ге місце– Мефаніка Богдана, 3-тє місце – Вачко Степана. У підготовці курсових проектів брали участь керівник – Новицька О.С. (доцент кафедри ТГВ та СТ), Проценко С.Б. (доцент кафедри ТГВ та СТ) та Россінський Р.М. – відповідальні за комп’ютерні технології розрахунку систем ТГВ.

Під час семінару учасники ознайомились з останніми досягненнями у галузі застосування енергозберігаючих технологій в системах опалення та обладнанням фірми ГЕРЦ: терморегуляторами, термостатичними клапанами різних видів, запобіжними клапанами тощо. Також на лабораторному стенді «Енергоефективні системи забезпечення мікроклімату будівель», обладнаному компанією «ГЕРЦ-Україна» для кафедри теплогазопостачання, вентиляції та санітарної техніки, всі учасники наочно ознайомились з налаштуванням та роботою арматури і обладнання фірми ГЕРЦ, протестували експлуатацію арматури за різних умов.

Доцент кафедри ТГВ та СТ Ольга Новицька



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки