Студенти туристи прийняли участь в конкурсі від компанії TPG "Майбутнє туристичної галузі"

Студенти туристи прийняли участь в конкурсі від компанії TPG "Майбутнє туристичної галузі"

 Студенти 2 курсу НУВГП напряму "Туризм" прийняли участь у щорічному конкурсі "Майбутнє туристичної галузі", який відбувся 8 грудня на базі кафедри країнознавства та туризму географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. На конкурсі були представлені роботи Єлизавети Геккель "Можливості та перспективи втілення концепції Greenways в Україні на прикладі Рівненської області" і Семена Семенова "Можливості і перспективи велотуризму на Рівненщині".

Даний конкурс започаткував провідний туроператор України Travel Professional Group (TPG). "Майбутнє туристичної галузі" - конкурс, метою якого є допомога та сприяння молодим і талановитим студентам знайти гідне місце своїм інтелектуальним та професійним здібностям у туристичній галузі. Хоча, у конкурсі можуть приймати участь студенти профілюючих кафедр 4-6 курсів, але, незважаючи на те, що учасники від НУВГП навчаються лише на 2 курсі, їх роботи були прийняті до розгляду. На конкурс приймались наукові роботи, що мають прикладний характер. У складі конкурсної комісії були керівники компанії Travel Professional Group, провідні науковці київських вищих навчальних закладів, у яких здійснюється підготовка фахівців туристичного спрямування. Учасникам конкурсу потрібно було презентувати й захищати свої наукові роботи перед членами комісії.

TPG-директор з продажу, Олена Бойко оцінила гарну презентацію робіт наших студентів, вручила сертифікат за "Найкращу креативну ідею" і запросила до участі у конкурсі у наступному році. А три переможця даного конкурсі отримали грошову винагороду у формі іменних річних стипендій та можливості офіційного працевлаштування у TPG. Цього року призові місця вибороли такі студентські роботи:

І - "Створення національного туристичного продукту "Буки. Розвиток через туризм"

ІІ - "Дніпро-квест: подорожі для всіх"

ІІІ - "Арт-екскурсії, як інноваційний інструмент формування туристичної привабливості міста"

На конкурс завітав директор департаменту туризм та курортів від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Ліптуга Іван Леонідович, який звернув увагу на окремі проблеми туристичної галузі України. Так, у ресторанній сфері на даний час є велика кількість ресторанів, які пропонують українські страви - набагато більше, ніж у інших країнах подібних пропозицій, властивих їх національній кухні. Але проблема у тому, що дані заклади зорієнтовані лише на місцеве населення, а не на приваблення іноземних споживачів. У сфері подієвого туризму - кількість дрібних місцевих фестивалів велика, але масштабних подій, які б зібрали населення із інших міст та країн - дуже мало.

Особисто сподобалась презентація про Дніпро-квести – одразу захотілось відвідати ті місцевості (балку Сажівку – визнаний світом зразок виражених ерозійних процесів http://www.photoukraine.com/ukrainian/photos/region/4/4925, Мавринський майдан http://www.turystam.in.ua/10004-2014-05-08-19-27-51, етно-парк "Самарсько-Богородицьку фортецю" тощо). Взагалі дуже цікаво було подивитись захист інших робіт, набритись досвіду.

Після підведення підсумків доктор географічних наук, професор, завідувач кафедри країнознавства та туризму географічного факультету  Київського національного університету імені Тарса Шевченка Ольга Олександрівна Любіцева наголосила, що найважливішими туристичними ресурсами є фахово підготовлені креативні спеціалісти.

 

Єлизавета Геккель,

студентка 2 курсу напряму "Туризм",

Голова туристичного клубу "Азимут"



назад


Знайшли помилку? Виділіть текст та натисність Ctrl+Enter. У спливаючому вікні напишіть свій варіант або характер помилки