• Напишіть лист на адресу support@nuwm.edu.ua з темою: "Не актуальна інформація". В листі опишіть проблему:
    - на якій сторінці не актуальна інформація;
    - що потрібно змінити;
    - тощо.
    P.S. До уваги будуть прийматись лише листи надіслані із корпоративної пошти.
  • Вся інформація про кафедру, її працівників розміщена у Вікіситеті. Редагувати її можна лише, використовуючи корпоративну пошту. Редагувати може будь-яка особа, що має корпоративну пошту НУВГП.
    Щоб дізнатися як змінити інформацію у Вікіситеті перейдіть у розділ "Вікіситет" на сторінці "Питання та відповіді / FAQ"
  • Заповнену таблицю із розкладом консультацій потрібно надсилати на адресу kons@nuwm.edu.ua за шаблоном нижче.

    Шаблон таблиці для заповнення знаходиться тут https://goo.gl/bhde2e (лише для корпоративних аккаунтів)
    P.S. Розклад оформляється у файлі із шаблоном. Для цього обов’язково завантажте шаблон і ознайомтесь із правилами, інакше файл буде повернутий на доопрацювання. Розклад консультацій приймається лише із корпоративної електронної адреси

  • 1. Підготовлена новина чи оголошення надсилається на адресу news@nuwm.edu.ua лише із корпоративної пошти (всі інші адресати ігноруються);
    2. Після отримання новина аналізується на важливість і надсилається редактору для належного стилістичного оформлення;
    3. Відредагована новина надсилається коректору для перевірки орфографії, пунктуації тощо;
    4. Готова та оброблена новина надсилається до сектору інформаційних технологій для розміщення її на сайті.
    Вся процедура займає не більше 2 діб.
  • Якщо новина була відхилена і не розміщена, відправника буде повідомлено із роз’ясненням причини. У всіх інших випадках новина буде розміщена найближчим часом.
  • Надсилайте лист на адресу support@nuwm.edu.ua


Повідомити про знайдену помилку поєднанням Ctrl+Enter виділивши текст на сторінці